Какво представлява рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
Клиентите могат да предоставят обратна връзка след като билетът им е решен. Това става чрез обикновен въпросник с 2 опции – добър или лош рейтинг. Клиентите също могат да оставят коментар, ако искат да изразят мнението си. Оценката на удовлетвореността на клиентите е чудесен начин да видите ефективността на Вашите агенти.
Оценките могат да се предоставят само от клиенти, а не от агенти, дори те да са поискали билета.
Frequently Asked Questions
Какво представлява рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
Оценката на удовлетвореността на клиентите е мярка, която ни показва колко е доволен клиентът от обслужването на клиентите. Те могат да дадат отговори на това, след като докладът им бъде разрешен от агента. Това се прави с въпросник, където можете да посочите дали оценката е добра или лоша.
Как да изчислим рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
Оценката на удовлетвореността на клиентите може да бъде изчислена например чрез обикновен справочник, който ще му бъде предоставен чрез разрешаване на заявлението му. Клиентът дава положителна или отрицателна оценка по рейтинговата скала и така можем да преценим дали той е доволен от услугата.
Как да подобрим рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
За да увеличите рейтинга си за удовлетвореност на клиентите, трябва да развиете Вашето обслужване. Не забравяйте да се отнасяте индивидуално към клиентите си и да им обръщате внимание като личности. Дайте им възможност да се свържите с тях по различни канали, за да изберете най-добрия за тях. Отговорете на проблемите им възможно най-лесно и бързо. Събирайте отзиви и оценки от тях и ги използвайте, за да подобрите обслужването си.
Expert’s note
Оценката на удовлетвореността на клиентите е ключов фактор за успеха на всяка компания. Трябва да се стремим да предоставяме отлично обслужване, за да създадем лоялност и удовлетворение у своите клиенти.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.