Какво е обслужване с множество канали?
Дайте на Вашите клиенти широк спектър от опции, които да достигнат до Вас, като интегрирате редица различни комуникационни канали.
Можете да избирате от голямо разнообразие от платформи за социални медии като Facebook или Twitter за да достигнете до по- голяма публика и да привлечете нови потенциални клиенти.
По същия начин, опитайте се да разширите Вашия бизнес на повече видове устройства и станете лесно достижими навсякъде и по всяко време.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за обслужване с множество канали?
Обслужването с множество канали означава клиентско обслужване през множество канали, проведено през повече от два различни канала. Това се отнася до ситуации, когато компанията предлага обслужване през множество канали и клиентите могат да изберат най- подходящия. По този начин компаниите могат да поддържат клиентите на предпочитания от тях канал.
Кои принципите за обслужване с множество канали?
Има няколко правила за работата през множество канали. Първата е разбирането на целевата публика. Благодарение на това , знаете къде са повечето представители на Вашите възможни клиенти и с кого желаят най- вече да се свържат. Другото е планирането на услуга, не канали. Важното е в главата си да имате цел, а не само път. Друго правило, че рядко даден клиент отива от точка А към точка Б. Трябва да вземете под внимание, че той често се отклонява от избрания път. Друго правило е, че клиентското преживяване не познава граници, следователно езика на комуникацията на цялата марка и служителите за марката трябва да е последователен. Накрая, важното е да се опитват различни решения.
Можете ли да предоставите обслужване с множество канали, като използвате LiveAgent?
С LiveAgent можете да предоставяте обслужване с множество канали. LiveAgent е хелп деск с множество канали. Интегрира имейл, чат на живо, телефон, Facebook и Twitter в едно приложение. Благодарение на това, Вашата марка на клиентското обслужване може да бъде извършена на множество канали и на високо ниво.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Не слушайте клиентите си – вместо това правете следното | Кристен Берман | TEDxBerlin
Силата на поведенческия дизайн за създаване на промени в поведението и подобряване на ефективността на продуктите и услугите. Този метод е ключът за привличане на клиентите отново и отново.