Какво е контекстна помощ?
LiveAgent предлага приспособления за търсене с контекстна помощ, които могат да бъдат вградени във Вашия уебсайт . Контекстната помощ автоматично предлага статии от базата знания въз основа на ключови думи, които започвате да пишете. Това наистина подобрява клиентския опит и може да намали количеството на нови подадени тикети.
Frequently Asked Questions
Какво е контекстна помощ?
Контекстната помощ се предоставя в точно определен момент от състоянието на софтуера и в ситуация, свързана с това конкретно състояние. По-точно, това означава, че тя съдържа само най-необходимата информация, от която клиентът се нуждае, за да разреши бързо проблема си. Тази функция е вградена директно в интерфейса.
Как работи контекстната помощ?
Контекстната помощ обикновено работи по такъв начин, че системата сама предлага на потребителя статии или друго съдържание, които са му необходими, като разпознава URL адреса на уебсайта, на който се намира потребителят. Тя дава най-добрите предложения, които са от помощ на клиента с конкретния проблем.
Може ли да се включи контекстна помощ в LiveAGent?
LiveAgent предлага приспособления за търсене с контекстна помощ, които могат да бъдат вградени във Вашия уебсайт . Контекстната помощ автоматично предлага статии от базата знания въз основа на ключови думи, които започвате да пишете.
Обслужване в рамките на приложение
Обслужването в рамките на приложението се предоставя от бутон за помощ, разположен в приложението. За по нататъшна помощ, се осъществява контакт с агент и се създава тикет.
Този текст представлява информация за софтуерни решения, които се използват за управление на клиентско обслужване, включително телефонни централи и системи за мениджмънт на имейли и оплаквания. Основен представител на тези решения е LiveAgent, който предлага демонстрации и триал версии, както и поддръжка и портал за клиентска помощ. Компанията има партньорска програма и блог, където се публикуват полезни материали и новини.
Improve customer communication and experience with free training from LiveChat.ladesk.com. ABM marketing enhances B2B customer orientation. New tools like LiveAgent and Formidable Forms improve customer service. Customer lists can be used for promotion and staying in touch with clients. Agents with appropriate permissions can access specific customer lists in LiveAgent. It is possible to edit the customer lists in LiveAgent if necessary.