Какво е интерфейс на агент?
Интерфейсът на агента дава на агента пълен контрол върху всички дейности, свързани с работата на клиента. Интерфейсът има различни секции като табло и панел с тикет детайли, който позволява на агента да изпълнява множество действия.
Какво може да правите е интерфейса на агенета?
Агентът може да извършва голям обем от действия като:
- Transfer ticket responsibilities
- Add notes
- Edit customer information
- Subscribe and unsubscribe customers from mailing lists
- Provide refunds
- Conduct both internal and external live chats, video calls, and phone calls
- Create comprehensive reports
- Create knowledge bases and customer portals
To get a full overview of what you can do inside an agent interface, check out this link.
Какво доклади можете да създадете в интерфейса на агента?
Таблото с докладите в рамките на интерфейса на агента предоставя вникване в индивидуалните и представяния на екипа (по отдели), когато става въпрос за разрешаване на тикетите, средно време за отговор, прехвърляне на тикети, решения за първия договор и още много.
By generating reports, you can not only determine agent software utilization but also identify any unusual activities or trends in your employees’ behavior.
Как да създадем обратна връзка и дъска за предложения
ABM маркетингът подобрява клиентското преживяване в B2B сектора чрез обратна връзка. Инструменти като LiveAgent и безплатната система за управление на тикети са от съществено значение за обслужването на клиенти.
Въведение в клиентските взаимоотношения
Важността на добрите взаимоотношения с клиентите е ключова за успеха на компанията в B2B сектора. ABM стратегията и комуникационните умения са от съществено значение за подобряване на клиентското обслужване.