Какво е интеграция?
Интегрирайте Вашия сайт с други приложения за да разширите Вашия бизнес. Изберете от широк спектър от приложения, инструменти и плъгини. Имейл маркетинг, мениджмънт на фактури, CSM, управление на връзката с клиенти (CRM), мениджмънт на проекти, инструменти за сътрудничество, инструменти за миграция. Всичко, от което се нуждаете е да задоволите Вашите клиенти.
Разгледайте обхвата на LiveAgent за интеграции, плъгини и приложения.
Frequently Asked Questions
Какво е интеграция?
Интеграцията е възможността за свързване заедно на различни видове сайтове, приложения, инструменти и ръководства. Благодарение на интеграцията, можете да управлявате, например, фактури, имейл, маркетинг за социални медии, управление на връзката с клиенти (CRM), инструменти за кооперация и миграция на едно място. Това позволява по- ефективните дейности и подобрява представянето на дигиталните решения.
Как помага интеграцията?
Интеграцията е изключително полезна, особено за работа, която изисква употребата на много инструменти и плъгини. Благодарение на интеграцията, не е необходимо да превключвате между инструментите за комуникация и управление, спестявате време за повторно вписване. В допълнение към това, употребата на един интерфейс помага за организиране на дейностите.
Какви са интеграциите на LiveAgent?
Интеграциите, предоставени от LiveAgent Ви позволяват да се свържете с много инструменти, като: VOiP доставчик, инструменти за бизнес мениджмънт, Google формуляри, инструменти за изпълнение на поръчки, управление на връзката с клиенти (CRM), имейл кутии, инструменти за плащане и инструменти за планиране. Това гарантира автоматизацията на задачите и поддържа също така ефективността на екипа за клиентско обслужване.
Expert’s note
Интеграцията между различните софтуерни инструменти подобрява ефективността и осигурява автоматизация на процесите за по-добро клиентско обслужване.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Black Hat
Как да се свържете с центъра за обслужване на клиенти на Black Hat чрез имейл, чат, телефонен номер, социални мрежи и самообслужване.
Съответствие на LiveAgent с ОРЗД
LiveAgent предлага софтуер за управление на билети и доставка на чат с множество функции, подобрявайки обслужването на клиенти в B2B индустрията. Софтуерът се съответства на ОРЗД и предлага допълнителни мерки за сигурност, като двуфакторна автентикация и HTTPS криптиране.
Текстът представя софтуерната програма LiveAgent като висококачествена алтернатива за клиентско обслужване. Тази програма предлага онлайн чат на живо, обслужване на клиенти и база данни на клиенти. Също така има вграден софтуер за управление на услуги и прогнозни оценки за удовлетвореността. LiveAgent се интегрира лесно с други приложения и предлага допълнителни функции като поддръжка на VoIP и система за управление на оплаквания. Опции като говорител на марката, шаблони за отговори и ресурси за поддръжка са също на разположение.