Какво са взаимодействията с клиента?
Взаимодействието между компанията и клиента започва, когато той изпрати тикет. Записаните разговори, независимо дали чрез обаждане, чат, туит или имейл между клиента и компанията, преди да се разреши случая са равни на броя клиентски взаимодействия, посочени в тикета.
За предпочитане е случаят да бъде разрешен още в първоначалната комуникация между клиента и компанията, за да се постигне максимално удовлетворение.
Frequently Asked Questions
Какво означава взаимодействието с клиента?
Взаимодействието е връзката с клиента, която има за цел да задоволи нуждите му и да отговори на очакванията му. Това обаче трябва да се извърши по начин, чрез който да се изградят дългосрочни отношения с клиента.
Какви примери можем да посочим за взаимодействие с клиентите?
Може да има толкова примери за взаимодействие, колкото са отделните клиенти и техните случаи. Основните примери са: телефонно обаждане, отговор на коментари в социалните медии, контакт по имейл. В резултат на тези взаимодействия е възможно да се изгради връзка с клиента, да се изиска обратна връзка, а вниманието да се насочи изцяло върху нуждите на клиента. Други интересен пример е използването на изкуствен интелект, който може да указва подкрепа на процесите. Изключително важен е честният подход към клиентите.
Съхраняват ли се взаимодействията с клиентите в LiveAgent?
Взаимодействията с клиенти се съхраняват в LiveAgent, за да могат служителите да ги използват при необходимост. LiveAgent използва мобилни приложения, хибридни потоци от тикети и правила за автоматизация, за да подпомогне разпространението на заявките.
Expert’s note
Бъдете честни и професионални във взаимодействията с клиентите, като използвате софтуери за управление на услуги и онлайн обслужване.
Ориентирана към клиента услуга
Фокусирайте се върху добавянето на желани характеристики като безплатна доставка или лесна рекламация, за да подобрите клиентското преживяване. ABM стратегията е от съществено значение за B2B сектора, както и събирането на клиентска обратна връзка и насърчаването на препоръките на клиентите.
Списък със задачи за клиентско обслужване
Усъвършенстването на комуникационните умения, езиковото обучение и обучението по телефонен етикет може да подобри ясната комуникация. Важно е да сравним качеството на клиентското обслужване с поставените цели и да използваме инструменти като Asana, Trello, Google Sheets и Tableau, за да следим напредъка и да представим данните визуално. Оценката на съответствието към стандартите ISO 27001, NIST 800-53 и COBIT може да улесни процеса на одит и защитаване на бизнеса.