Какво е CRON job?
Cron Jobs Ви помагат в планирането и изпълнението на определени задачи на Вашия сървър.. Cron jobs се използват за автоматизиране на задачи, изпълняващи се редовно във фонов режим, например в уеб приложения като LiveAgent. Cron е организатор на задачи по хронология за Unix- базирани операционни системи (Mac OS, Linux, FreeOSBD etc.). Тези планирани задачи са известни като Cron Jobs. Има няколко ситуации, в които онлайн приложението трябва редовно да изпълнява определени задачи. Например при изпращане на имейли до много получатели или при извличане на данни.
Синтаксис
Пример за проста CRON задача:
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
Frequently Asked Questions
Какво са CRON jobs?
Cron Job е команда, която се използва за планиране на задания за изпълнение в бъдеще. Най-често се използва за планиране на задачи, които да се изпълняват периодично, като, например известия всеки понеделник в 12.00.
За какво се използват CRON jobs?
Cron Jobs могат да се използват, ако имате сайт, в който акаунтите имат крайни дати на изтичане. След това Cron може да бъде програмиран за автоматично деактивиране или изтриване на данни от акаунта. Друга функционалност може да бъде масовото ежедневно изпращане на имейли. Можете да използвате Cron Jobs, за да проверите съдържанието на Вашия уебсайт, като Ви позволяват да намирате прекъснати връзки.
Можете ли да настроите CRON jobs в LiveAgent?
Cron Jobs могат да бъдат зададени в LiveAgent. За да направите това, отворете на работния плот Cron Tasks и щракнете върху бутона "Cron Task". След това задайте интервала за изпълнение на cron и копирайте URL адреса й. В полето "URL за свързване" въведете: http://www.example.com/scripts/jobs.php След това изберете честотата на cron заданията. След като щракнете върху „Създаване на Cron Job“ всичко е готово.
Expert’s note
CRON job е команда за планиране на периодични задачи в операционната система.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Amazon
Amazon е американска компания, която е специализирана в електронната търговия, облачните изчисления и цифровия стрийминг. Екипът за обслужване на клиенти предлага помощ чрез имейл, чат, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване. Свързването може да се осъществи и чрез множество имейл адреси и телефонни линии.
TeleCube, ClickPhone, Teletek, LiveAgent, and Netelip offer software solutions for improving B2B customer service. LiveAgent is recommended for B2B customer service improvement, providing live chat and CRM functionalities. Intercom alternatives include Teamwork Desk, Tidio, and Birdseed. IT ticketing systems are important for efficient customer service and communication.