Какво е софтуер за контактен център?
Софтуерът за контактен център е технология, която изпраща контактите на клиента от различни канали (напр. имейл, лайв чат, социални медии и т.н.) към сътрудниците обслужване на клиенти. Той повишава ефективността и продуктивността на контактния център.
Контактният център е част от организация, която се фокусира върху взаимодействието с клиентите. Контактният център също така предоставя справки по ключови показатели. Потребителите могат да зададат някои правила и да улеснят сътрудниците, които обработват определен тип запитвания и проблеми.
Frequently Asked Questions
What is contact center software?
Contact center software is a technological tool that increases the effectiveness and efficiency of the customer service team. Thanks to the use of such software, the contact between the customer and the customer service agent is easier and more efficient.
Does LiveAgent provide contact center software?
LiveAgent is primarily a software for contact centers. It provides multichannel contact center solutions for help desks, offering features such as support for phone calls, mailboxes, chats and social media. This comprehensive software enables better contact with the client, ensuring a seamless customer service experience.
What are the must-have contact center software?
A good software for the customer service center should have an automatic call distributor. Thanks to this functionality, the client will quickly find the right agent. The second important feature is multi-level IVR which allows callers to easily select the section they want to contact. A useful feature is to route clients to agents according to their skills and create custom connection queues that allow them to connect to the appropriate agents. An unquestionable advantage of the customer service center software is the possibility of synchronization with CRM and other business tools.
Expert’s note
Софтуерът за контактен център е технология, която повишава ефективността на обслужването на клиенти чрез улесняване на контакта между клиента и агента. Осигурява обединение на входящи комуникации и интеграция с други бизнес инструменти.
Съпричастност в обслужването на клиенти
Научете за съпричастността към клиентите и начините, по които можете да подобрите цялостното си обслужване, като включите изрази на емпатия.
Контролен списък за сигурност в кол центъра
Сигурността в кол центровете е сериозен проблем, към който не трябва да подхождате с безразличие. Следвайте този контролен списък за сигурност в кол центъра, за да бъдете защитени.
Настройка на кол център – дизайн и структура
За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.