What are Canned messages?
Canned messages are predefined responses to common questions. These can effectively eliminate repeating and rephrasing answers to the customer queries that keep repeating themselves. In LiveAgent you can define an unlimited number of canned messages and make them available to all support staff in general or on a per department basis. All of the messages could be linked with specific keyword(s), so finding the right one is a breeze. Agents are able to define their own canned messages as well to personalize their respective workflows and needs.
Expert’s note
Готовите отговори са предварително дефинирани отговори на често задавани въпроси, които могат да ускорят и опростят обработката на клиентски заявки.
LiveAgent може да ви помогне за по-добро категоризиране на клиентските запитвания чрез използването на функциите отдели и етикети. Това ще ви помогне да насочвате запитванията към експертите и да осигурявате по-бързи и правилни решения на въпросите на клиентите. Тези функции могат да помогнат и за организирането на взаимодействията с клиентите спрямо тяхната категория.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Bonfire
Текстът съдържа информация за компанията LiveAgent и предлаганите от нея софтуери за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за входяща телефонна централа и управление на оплаквания. Компанията предлага партньорска програма и тест за скорост на писане. За повече информация може да се свържете с продажбите на LiveAgent.
Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Userlike
Userlike е предлага онлайн поддръжка за клиенти чрез имейл, телефон, лайв чат и социални медии като Facebook, Twitter и Instagram. Сайтът им съдържа база знания и форум за поддръжка. Нивото на обслужване не е специфицирано за нито един от методите на комуникация, а юридическите контакти включват общи условия, политика за поверителност и за сигурност.