Цени в LiveAgent

7 или 30 дни безплатен тестов период
Безплатен тестов период за 7 дни с безплатен имейл или 30 дни с фирмен имейл
Не се изисква кредитна карта Смяна на плана при нужда Без договори Без такса за включване Прекратяване по всяко време
Бизнес
Корпорация
Спестете до 20% с годишно таксуване

Корпоративният план включва

  • Всички функции от Големия план
    Получавате всички функции от Големия план на LiveAgent
  • Личен мениджър на ключови профили
    Ще получите личен LiveAgent асистент
  • Приоритетно обслужване
    Ще даваме по-висок приоритет на запитванията ви
  • Асистирана интеграция с Whatsapp
    Ще ви помогнем за интеграцията с WhatsApp
  • Персонализирано таксуване
    Ще съобразим таксуването с предпочитанията ви
  • Управление на новите версии
    Получавате специализиран прозорец за планирана поддръжка и график на новите версии
  • Разговор за разглеждане на обслужването и отчетите
    Получавате редовни обаждания, в които да обсъдите качеството на обслужване, препоръчителни подобрения и получавате персонализиран отчет за запитванията, изпратени до екипа ви за обслужване
  • До 40 потребителски роли
    Създайте персонализирани роли за сътрудниците обслужване на клиенти в организацията ви
  • База знания на много нива
    Създайте множество различни бази знания на различни домейни с един профил в LiveAgent
  • Асистирана интеграция на канали
    Получавате помощ про настройката на каналите си

Корпорация

Цялостно бизнес решение с допълнително обслужване и ексклузивни услуги

$69 /потр.

на месец при годишно таксуване или $85 при месечно

LiveAgent help desk software for enterprise

Търсите нещо повече за бизнеса си?

Няма нужда да търсите повече. Планът Корпорация на LiveAgent е правилният избор за вас! В допълнение към инструментите, които познавате от предишните планове, получавате допълнителни услуги, като приоритетно клиентско обслужване, асистирани интеграции, персонализиран график за нови версии и други. Разгледайте пълния списък с услуги и разберете кой може да се възползва от план Корпорация.

В добра компания сте

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Доволните клиенти са най-добрите клиенти

  • Доволните клиенти са най-добрите клиенти - Products - Liveagent - Reviews
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • Доволните клиенти са най-добрите клиенти - Gorgias HelpDesk GrooveHQ Hiver Zoho Desk Teamwork Desk Help Scout Kayako Front LiveAgent DeskPro HelpCrunch Loop Email (We mention the hidden gems on top of our list, to give them more exposure)
  • Доволните клиенти са най-добрите клиенти - It Communications Software - Telephony - Category Leaders

* Услугата се таксува според списъка с цени, който ще намерите в пълното сравнение на плановете по-долу

Сравни плановете

Разгледайте сравнението на плановете ни и изберете най-добрия за вас

Large icon

Голям бизнес

$49/порт./месец/годишно
Enterprise icon

Корпорация

$69/порт./месец/годишно

Канали за комуникация

Клиентски портал
Създайте клиентски портал с база знания, форум и често задавани върпоси. Функция клиентски портал
Y Y Y Y Y
Формуляри за контакт – Бутони Свържи се с нас
Дайте на клиентите си възможност да се свържат с вас чрез формуляр за контакт директно на уебсайта ви. Фукция формуляр за контакти
3 10 20 1 200
Формуляри за контакти – на страница
Дайте на клиентите си възможност да се свържат с вас чрез формуляр за контакт директно на уебсайта ви. Функция формуляр за контакти
3 10 20 1 200
Известия в Slack
Получавайте известия в Slack всеки път когато получите ново запитване или отговор на запитване в LiveAgent. Функция известия в Slack
Y Y Y Y Y
Клиентски форум
Създайте онлайн форум за потребителите си. Дайте им възможност да задават въпроси, да дават отговори и да водят дискусии. Функция клиентски форум
Y Y Y Y Y
Имейл запитвания – входящи имейл профили
Интелигентното управление на имейл запитвания гарантира, че никой имейл няма да се изгуби или да остане неотговорен. Нашата система за управление на запитвания също така предотвратява двойните отговори с функцуята за засичане на сблъсък на потребители. Функция управление на запитвания
1 10 40 1 100
Имейл запитвания – изходящи имейл профили
Интелигентното управление на имейл запитвания гарантира, че никой имейл няма да се изгуби или да остане неотговорен. Нашата система за управление на запитвания също така предотвратява двойните отговори с функцуята на засичане на сблъсък на потребители. Функция управление на запитвания
1 10 40 1 100
Бутон за лайв чат
Спечелете доверието на клиентите си и повишете продажбите с персонализирано чат обслужване в реално време. Функция лайв чат
1 3 10 1 50
Проактивни покани за чат
Ангажирайте посетителите на уебсайта си като ги поканите да чатят със служителите ви. Функция проактивни покани за чат
0 Y Y 0 Y
Бутони за обратна връзка
Насърчавайте клиентите да ви изпращат нови идеи и обратна връзка за бъдеща разработка. Функция обратна връзка и предложения
0 Y Y 0 Y
Viber
Отговаряйте на съобщения във Viber директно през таблото си в LiveAgent. Функция Viber
1 профил 2 профила Y 0 Y
Twitter
Наблюдявайте уникални ключови думи и отговаряйте на Tweet-ове, изискващи действие. Всички отговори, изпратени чрез LiveAgent, се изпращат като Tweet-ове. Функция Twitter
1 профил 2 профила Y 0 Y
Facebook и Instagram
Отговаряйте на съобщения, публикации, коментари или споменавания във Facebook дикретно през LiveAgent. Функция Facebook
1 профил 2 профила Y 0 Y
WhatsApp 0 0 1 профил 0 Y
Телефонна централа / Видео обаждания
Повишете продажбите от изходящи обаждания и подобрете удовлетвореността на клиентите с нашата функция за видео разговори. Опознайте клиентите, не забравяйте да се усмихвате! Функция видео обаждания
Y Y Y
Телефонна централа / гласови обаждания
Изберете своя VoIP доставчик от списъка ни с партньори, добавете неограничен брой потребителски устройства и започнете да отговаряте на обажданията си директно през браузъра Поддръжка на телефонна централа
Y Y Y

Управление на разговорите

История на запитванията
Съхранявайте всички запитвания и записи на чатове завинаги. Достъпвайте всички минали запитвания, разговори и записи на обаждания за контрол на качеството, за правни или обучителни цели по всяко време.
Без ограничение Без ограничение Без ограничение 7 дни Без ограничение
Обединяване на запитвания
Получили сте множество запитвания за един и същ проблем и искате да ги обедините? Няма проблем! Използвайте функцията обединяване на запитвания.
Y Y Y Y Y
Потребителски полета в запитване
Получили сте ценна информация? Създайте потребителско поле в запитването и го добавете към информационния панел. Фунция потребителски полета
Y Y Y Y Y
Разделяне на запитвания
Получили сте запитване с множество въпроси? Разделете запитването и възложете всяко на отделен служител/отдел. Функция разделяне на запитвания
Y Y Y Y Y
Вътрешни запитвания
Създайте вътрешни бележки за колегите си. Бележките са видими само за служители, така че не се притеснявайте, че други крайни потребители или клиенти биха могли да видят личните ви бележки Вътрешни запитвания
Y Y Y Y Y
Прикачени файлове
Лесно влачете и пускайте прикачени файлове (изображения, музика, видео, документи и т.н.), за да ги споделите с клиентите си. Функция прикачени файлове
Y Y Y Y Y
Масови действия със запитвания
Изберете множество запитвания едновременно и извършете масово действие, за да спестите време. С тази функция можете да затворите, прехвърлите или изтриете множество запитвания с един клик. Функция масови действия със запитвания
Y Y Y Y Y
Алгоритъм To Solve
Приоритизирайте автоматично запитванията, които трябва да бъдат разрешени на база на споразуменията за нива на обслужване (SLA) и датата и часа на получаване Функция To Solve
Y Y Y Y Y
Анкета за удовлетвореност след запитване
Изпращайте автоматично имейли с анкети за удовлетвореността на клиентите след всеки разговор, за да сте сигурни, че клиентите получават висококачествено обслужване.
Y Y Y Y Y
Персонализирани етикети
Добавяйте персонализирани етикети, за да организирате и филтрирате запитванията докато разглеждате съдържанието им с един поглед.
Y Y Y Y Y
Персонализирани филтри на запитвания
Създайте уникални филтри за запитвания, за да улесните търсенето и филтрирането. Функция персонализирани филтри за запитвания
3 филтъра / потр. 5 филтъра / потр. 20 филтъра / потр. 1 филтър / потр. 100 филтъра / потр.
Потребителски бележки в запитвания
Добавайте скрити бележки към запитванията. Скритите бележки са видими само за служителите, така че няма да се притеснявате, че клиентите или друг краен потребител може да ги види. Функция потребителски бележки в запитвания
Y Y Y Y Y
Табло в реално време
Преглед в реално време на данните за употреба.
Y Y Y Y Y
Прехвърляне на запитвания
Прехвърляйте запитвания към служителите или отделите, които ще се справят най-добре с тях, с един клик.
Y Y Y Y Y
Радактор WYSIWYG
Използвайте нашия редактор тип WYSIWYG, за да оформяте съдържанието на имейлите, шаблоните за имейли и статиите в базата знания. Функция WYSIWYG редактор
Y Y Y Y Y
Можество раздели за запитвания
Работите върху повече от едно запитване едновременно? Няма проблем! Отворете множество раздели за запитвания в своя LiveAgent и превключвайте между тях. Функция множество раздели за запитвания
Y Y Y Y Y
Работно време
Кога сте на разположение да обслужвате клиентите си? Кажете им с функцията работно време
Y Y Y Y Y
Отдели
Създайте отдели по продажби, маркетинг и техническа поддръжка за по-лесно разпределяне на запитванията и разделение на отговорностите. Функция отдели
1 10 30 1 100
Роли в отделите Y
Шаблони за отговори
Отговаряйте по-бързо на запитвания, на които може да се отговори с универсален отговор. Функция шаблони за отговори
20 100 500 0 1000
Контакти и групи
Сегментирайте клиентите по интереси, възраст, националност или други показатели. Функция контакти и Функция групи
Y Y Y Y Y
Готови отговори
Създайте готови отговори за запитвания, на които може да бъде отговорено с универсален отговор. Функция готови отговори
20 100 500 0 1000
Преписи на чат
Клиентите ви нуждаят ли се от копие на разговора, който са провели с вас? Изпращайте им преписи на чатовете по имейл.
Y Y Y Y
Споделяне на файлове в чат
Нашият лайв чат поддържа споделяне на файлови формати JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF и TXT.
Y Y Y Y Y
Чат прозорец за мобилни устройства
Прозорците ни за чат са адаптивни – клиентите могат с лекота да започнат чат на мобилно или настолно устройство.
Y Y Y Y Y
Настройка на поздрава в чат
Изпращайте автоматични поздрави в чата на новите посетители на уебсайта си, за да покажете, че сте на линия и в готовност да им съдействате.
Y Y Y Y Y
Наблюдение на посетителите в реално време
Наблюдавайте какво правят посетителите на сайта ви. Вижте кои URL адреси са отворили, колко време разглеждат всяка страница и получавайте известия когато отварят нова страница на сайта ви.
Y Y Y
Анкети за удовлетвореност от чат
Вземете незабавна обратна връзка след всеки разговор с клиент. Разберете какво можете да подобрите, кое сте направили добре и наблюдавайте удовлетвореността на клиентите в течение на времето. Функция оценки на оператори
Y Y Y Y
Проследяване на времето
Придобийте по-задълбочено разбиране за работата на хелп деска си чрез проследяване на работните навици на служителите си. Вижте колко време им отнема да отговорят на всяко запитване, колко време са били онлайн и колко дълги са били почивките им. Функция проследяване на времето
Y Y Y
Опашки на обаждания
Ако всички оператори на линия са заети с текущи обаждания, LiveAgent автоматично ще създаде опашка за нови разговори. Индикато за опашка на обаждания
Y Y Y
IVR
Подобрете изживяването в контактния си център като разработите подробна интерактивна система за гласови отговори. Функция IVR
Y Y Y
Записи на обаждания
Неограничените записи на обаждания гарантират, че винаги сте защитени с висококачествени записи на обажданията тогава, когато най-много се нуждаете от тях. Функция неограничен запис на обаждания
Y Y Y
Разпределяне и трансфер на обаждания
Софтуерът ни за телефонна централа разполага с автоматично разпределяне на обаждания и съпроводени трансфери на обаждания. Функция разпределяне на обаждания и трансфер на обаждания
Y Y Y
Потребителски роли
Създайте и наименовайте роли и персонализирайте разрешенията на потребителите Функция потребителски роли
0 0 3 0 40

Персонализация

API ключове / лимити
Свържете различни програми, софтуер или инструменти с LiveAgent и автоматизирайте безброй задачи. функция API
1 5 10 100
Шаблони за имейли до клиенти
Конфигурирайте шаблони за имейли за клиентите и служителите си. Всички имейл шаблони, изпратени през LiveAgent, могат да се оформят като HTML или имейли с обикновен текст. Функция имейл шаблони
Y Y Y Y Y
Правила и времеви правила
Създайте персонализирани тригери, правила за автоматизация и времеви правила, за да ускорите повтарящите се задачи, които не изискват вниманието на служителите ви. Функции правила и правила по време
Y Y Y Y Y
Игровизация
Мотивирайте, забавлявайте, повишете продуктивността и подкрепете съвместната работа в екипите. Функция игровизация
Y Y Y Y Y
Персонализация на формуляри за контакт
Изберете шаблон за формуляр за контакт от галерията ни с шаблони и го персонализирайте, за да отговаря на цветовите схеми на вашия бизнес.
Y Y Y Y Y
Персонализация на прозорците за чат
Изберете прозорец за чат от нашата галерия с шаблони и го персонализирайте така, че да отговаря на цветовите схеми на вашия бизнес.
Y Y Y Y Y
Персонализация на поканите за чат
Изберете дизайн на поканите за чат от нашата галерия с шаблони и го персонализирайте според нуждите си.
Y Y Y Y
Настройка на звуците
Персонализирайте или дезактивирайте всички звукови известия, които чувате в LiveAgent. Изберете от наличните звуци или качете собствени файлове. Функция настройка за звуци
Y Y Y
Търсене и замяна
LiveAgent може автоматично да търси конкретен буквено-числов низ във всяко входящо съобщение и да го замени с нещо друго преди да се покаже или съхрани в базата данни. Функция търсене и замяна
Y Y Y
Персонализация на прозорците за обаждания
Създайте привлекателни прозорци за обаждания или изберете от галерията ни с шаблони. Персонализирайте съществуващите дизайни според нуждите си.
Y Y Y Y Y
Персонализация на прозорците за видео обаждания
Създайте ангажиращи прозорци за видео обаждания или изберете от галерията ни с шаблони. Персонализирайте всеки наличен шаблон според нуждите си.
Y Y
База знания
Създайте категории в клиентския си портал на база на продуктите, услугите или типовете клиенти. Добавете статии в базата знания, форуми или табла за обратна връзка. База знания
1 – по подразбиране 1 2 1 – по подразбиране 10
Множество бази знания
Множеството бази знания* ви дават възможност да създадете неограничен брой отделни клиентски портали, като всеки от тях може да има свой уникален дизайн, настройки и съдържание. База знания
    $19 / месец/ профил   Y
Без брандиране
Премахнете брандирането на LiveAgent от прозорците и бутоните за лайв чат, базата знания/клиентски портал, прозорци и бутони за обаждания, формуляри за обратна връзка и имейл шаблони.
$19 / месец/ профил $19 / месец/ профил Y

Отчети

Преглед на анализите
Получете обзор на клиентското си обслужване. Вижте кой общува с компанията ви и наблюдавайте обслужването, което получава. Функция преглед на анализите
Y Y Y
Отчет за работата
Наблюдавайте работата на сътрудниците обслужване на клиенти. Вижте кой е най-продуктивен, кой предпочита имейли пред лайв чатове и кой дава постоянни резултати с течение на времето. Функция отчет за работата
Y Y Y
Отчет за служителите
Създайте отчет за служител с работно време, отговорени запитвания, чатове, обаждания, продажби, оценки и други за конкретен период. Функция отчет за работата
Y Y Y
Оценка на оператори
Създайте отчети за оценката на операторите с коментари от клиенти. Функция оценка на оператори
Y Y Y
Отчет за отдел
Създавайте отчети с броя отговорени запитвания, чатове, обаждания и други от всеки отдел за конкретен период от време. Функция отчет за отдел
Y Y Y
Отчет за канал
LiveAgent ви осигурява подробни данни за всеки канал за комуникация: имейл, лайв чат, телефонна централа, формуляри за контакт, Instagram, съобщения във Facebook, Tweet-тове и т.н. Функция отчет за канал
Y Y Y
Отчет за етикет
Създайте отчет по етикет за конркетен период от време. Отделните записи могат да бъдат сортирани по времеви период, отдел, канал и потребител. Функция отчет по етикет
Y Y Y
История на запитвания
Филтрирайте запитванията по ден, седмица, месец, година или конкретен период от време, за да създадете отчет с история на запитванията. Разберете кой отдел е имал най-много възложени запитвания, кои оператори са ги разрешили, текущия им статус и други.
Y Y Y
Личен отчет за работата
Създайте отчет за работата, която сте свършили за ден, седмица, месец, година или за конкретен период от време. Разберете колко запитвания са били възложени на вас, от кои канали са дошли и настоящия им статус.
Y Y Y
Наличност на оператори за обаждания, чатове, запитвания
Наблюдявайте наличността на операторите си и вижте кога точно са били на линия (дати, часове, от, до). Функция наличност на операторите
Y Y Y
Наличност за обаждания и чат
Създайте отчети за наличността на всеки оператор да отговаря на обаждания и чатове. Разберете кой е най-отдаден и кой трябва да положи повече усилия.
Y Y Y
Натоварване с обаждания, чатове и запитвания
Разберете кои оператори са имали най-много възложени запитвания, обаждания и чатове, за да сравните и оптимизирате работното натоварване на служителите си.
Y Y Y

Интеграции

Интеграции
Получавате достъп до всички плъгини и интеграции на LiveAgent с други софтуери, за да унифицирате и опростите работния си процес.
Y Y Y Y

Обслужване и услуги

Клиентско обслужване
Целогодишно предлагаме клиентско обслужване 24/7. Свържете се с нас чрез лайв чат, имейл, телефон, социални медии или чрез клиентския ни портал. Предламе и обслужване на множество езици.
при първа възможност 24/7 24/7 при първа възможност  24/7
Готови настройки
Изчакайте и се отпуснете докато настроим профила ви в LiveAgent вместо вас. Впишете се в готова за използване хелп деск система, която ще повиши продуктивността на операторите ви и ще подобри клиентското обслужване.
Y Y Y Y Y
Приложения за iPhone/Android
Предлагаме приложение LiveAgent както за Android, така и за iOS. Функция мобилни приложения за iPhone/Android
Y Y Y Y Y
Обслужване на множество езици
В момента LiveAgent предлага преводи на 45 езика, като редовно се добавят нови. Функция обслужване на множество езици
Y Y Y Y Y
Поддръжка на множество сайтове
Имате множество бизнеси, продукти или поддомейни с уникални уебсайтове? Няма проблем, LiveAgent може да събере и да улесни обработката на всички запитвания в един профил в LiveAgent.
Y Y Y Y Y
Поддръжка на множество брандове
Създайте множество бази знания за всеки от продуктите, брандовете или групите потребители.
Y Y Y Y Y
Хардуерни IP телефони
Удобно ви е да използвате физическия си телефон? Няма проблем! Свържете го с LiveAgent, за да отговаряте на обаждания от него. Не е задължително да използвате софтфони или да вдигате обаждания през браузъра ако не сте фен.
Y Y Y Y Y
Обучение за продукта (лично онлайн обучение)
Насрочете обучение за LiveAgent с мениджъра си обслужване, за да ви помогне да разберете по-добре инструмента или да ви помогне да се справите с предизвикателствата, с които сте се сблъскали при работата си с LiveAgent.
Y Y Y
Старши акаунт мениджър
Поддръжка от акаунт мениджър като директна точка за контакт. Можете да поискате акаунт мениджър при Голям план с над 50 потребители.
Y Y
Специализиран екип за първоначално обучение
Получавате помощ при започване на работа от екипа ни от експерти, които ще ви помогнат да започнете да използвате инструментите и функциите на LiveAgent.
  Y

Сигурност и права за достъп

Центрове за данни в EU/US/UK/SG
В момента имаме множество центрове за данни по целия всят. Инсталирате потребителските си профили във възможно най-добрата сървърна локация в зависимост от това къде се намират и вземайки предвид националното им законодателство. Множество центрове за данни
Y Y Y Y Y
Интеграция със SpamAssassin
Спестете време и се борете със спама с платформата срещу спам SpamAssassin, която блокира спама. Функция СПАМ филтри
Y Y Y Y Y
Ограничения за достъп до потребителския панел
Ограничете IP адресите, които имат достъп до потребителския ви панел.
Y Y Y Y Y
Управление на политиката за паролите
LiveAgent гарантира, че паролата, която сте избрали, не е била компрометирана в минали изтичания на информация.
Y Y Y Y Y
2-степенно потвърждение
Защитете профила си в LiveAgent с парола и допълнителен код за потвърждение от приложението Google Authenticator. Функция 2-степенно потвърждение
Y Y Y Y Y
HTTPS криптиране
Всички хостнати профили в LiveAgent работят чрез сигурна връзка, използваща протокола HTTPS. Функция HTTPS криптиране
Y Y Y Y Y
Списък със забранени потребители
Някой спами или се държи неприемливо? Забранете достъпа на IP адреса му, за да не може да чати с вас. Премахнете забраната когато сте говови да прегледате списъка с потребители, на които е забранен достъпа до чата ви
Y Y Y Y Y
Дневник за одит
Намерили сте нещо подозрително? Прегледайте дневника за одит, за да видите всички действия, които е извършил определен потребител за конкретен период от време. Функция дневници за одит
Y Y
Персонализиран достинг на домейн
Хоствайте профила си в LiveAgent на собствен домейн.
Y Y Y
Единично вписване (SSO)
Единичното вписване (SSO) прави вписването по-лесно за операторите ви. Впишете се веднъж без да въвеждате отново данните за вход в бъдеще и ускорете процеса.
Y
Изпращане на имейли през вграден имейл сървър
Използвайте имейл сървърите ни, за да изпращате имейли чрез LiveAgent.
Y Y
Персонализация на шаблони за системни имейли
Променете текста и дизайна на всички системни имейли и ги персонализирайте при нужда.
Y

Автоматизация

Правила за събития

 

Създайте автоматични правила за различни събития и определете какви действия ще се извършат автоматично когато се случи конкретно събитие в LiveAgent.
20100200

Правила за време

 

Създайте времево базирани правила, които ще извършват действия автоматично след като мине определен период от време в LiveAgent.
102040

Правила за Споразумения за ниво на обслужване (SLA)

 

Настройте вътрешни правила за Споразумения за ниво на обслужване (SLA), които да гарантират безпроблемно изживяване за служителите и клиентите ви. Използвайте ги, за да определите отговорността, наказанията и средствата за поддържане на правилен работен процес.
5 SLA1020

Нива на Споразумения за ниво на обслужване (SLA)

 

Настройте правилата си за Споразумения за ниво на обслужване в множество нива, за да гарантирате правилен работен процес на повече от едно ниво. Можете да ги използвате, за да конкретизирате работните процеси при различни обстоятелства.
5 SLA1020

Най-доброто клиентско изживяване е
създадено с LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    Туристическата агенция SATUR е най- голямата туристическа агенция в Словакия, с 100- годишен опит и 90 000 удовлетворени агенти, които имат възможността всяка година да пътуват до повече от 150…

    Read more about Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht започва, като училищен проект и в момента се преобразува в действителна компания благодарение на доброто клиентско обслужване и успешните действия

    Read more about FrëschKëscht

  • Read Post Affiliate Pro's story

    Post Affiliate Pro

    Post Affiliate Pro е водещ партньорски софтуер за проследяване, достъпен от 2004. Доверяват му се повече от 30k бизнеси.

    Read more about Post Affiliate Pro

  • Read Zľava Dňa's story

    Zľava Dňa

    Zľava Dňa е словашки е- магазин, който предлага продукти, които са "най- изгодните сделки за деня", услуги и подаръци с намаления от над 90%.

    Read more about Zľava Dňa

  • Read Websupport's story

    Websupport

    Websupport е най- големият уебхостинг доставчик и домейн регистратор в Словакия, Чехия и Унгария.

    Read more about Websupport

  • Read SolidTrust Pay's story

    SolidTrust Pay

    SolidTrust Pay е доставчик на електронни портфейли и разплащателни услуги за физически лица, предприемачи, стартиращи фирми и малък бизнес.

    Read more about SolidTrust Pay

LiveAgent
Вижте как работи!

00:00/02:25

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Цените на LiveAgent

Имате нужда от помощ с избора на най-добрия план за вас?

Всеки бизнес е различен. Имаме екип от мениджъри по клиентски успех, готови да разгледат конкретния ви случай.

Спестете повече с LiveAgent

Сварнете различни варианти за хелп деск софтуер и открийте най-добрата сделка. Изберете броя потребители, от които имате нужда, вижте сравнението на цените и открийте идеалния си инструмент за управление на запитвания.

Често задавани въпроси

Как работи 14-дневният тестов период?

Всеки тестов период започва с достъпа от план Всичко-в-едно и ви дава достъп до всички функции на LiveAgent за 14 дни. Не се изисква кредитна карта, за да се регистрирате за тестовия период. За да продължите да използвате профила си, можете да въведете данните на банковата си карта и да надградите до платена версия.

Има ли договори?

Не. Няма договори. Таксуваме ви месец за месец. Можете да преминете към по-нисък или по-висок план и да добавяте или премахвате потребители по всяко време. Няма такси за включване и клиентското обслужване и новите версии на продукта винаги са безплатни.

Безплатният профил наистина ли е безплатен?

Абсолютно ДА! Ние искаме компаниите да се абонират за безплатната версия на LiveAgent, да изполват основните хелпдеск функционалности, но в същото време трябва да имаме лимити, за да намалим злоупотребите. Така можем да помогнем на малките бизнеси да порастнат и евентуално да надградят до безлимитните ни планове с пълен набор от функции.

Данните ми в безопасност ли са?

Напълно! Системите ни за сигурност са от най-високо ниво. Хостваме акаунтите си в реномирани центрове за данни, защитени с 24-часово наблюдение. Също така работим с множество специалисти по сигурността, за да сме сигурни, че приложението е в крак с най-новите стандарти за сигурност. Всички акаунти имат SSL криптиране, за да запазят данните ви в безопасност.

Работите ли с големи корпорации?

Да. Ако сте голяма компания, моля свържете се с нас, за да научите повече за вариантите. Или проверете цените ни за корпоративни клиенти или изпратете искане за оферта.

Предлагате ли VIP обслужване като допълнителна екстра?

Да, предлагаме VIP обслужване за клиенти, които изискват специални срокове за отговор. Разгледайте VIP страницата ни за повече информация относно VIP обслужването.

Какви платежни методи приемате?

Приемаме всички основни видове кредитни и дебитни карти, включително Mastercard, VISA, Diners и American Express. Освен това приемаме плащания чрез PayPal. Ако искате да използвате друг метод на плащане, моля свържете се с екипа ни за клиентско обслужване на support@liveagent.com.

Има ли възможност за променлива цена за временни допълнителни потребители?

Ще ви таксуваме само за реалната употреба. Никога няма да ви начислим допълнителни такси в случай че в клиентското ви обслужване има сезонност или когато се наложи да добавите или премахнете потребители за определен срок.

Каква е политиката ви за справедлива употреба?

Искаме да се уверим, че всичките ни потребители могат да се насладят и успешно да използват услугите ни без значение от условията. Ако някои клиенти използват много по-голям обем данни или нарушават правилата и това може да се отрази на други потребители, е възможно да се свържем с тези контрагенти и да обсъдим промяна на потреблението и лимитите им или прекратяване на абонаментите им. Също така си запазваме правото да променяме лимитите без предупреждение.

Преминаване от безплатен към платен план и обратно?

Няма техническа възможност да преминете от безплатна версия към 14-дневен тестов период и обратно. Не се притеснявайте, можете да надградите от безплатрн към платен абонамент по всяко време. Имайте предвид обаче, че след това няма да можете да се върнете към безплатния си акаунт. Обърнете внимание: безплатните акаунти имат ограничения, така че за да тествате всички налични функционалности на LiveAgent, трябва да надградите до платен план или да създадете нов акаунт с 14-дневен тест период.

Къде се намират данните ми?

За да осигурим услуга с най-висока скорост, данните ви ще бъдат съхранявани в най-близкия център за данни според географската ви локация. В момента имаме центрове за данни в Далас (САЩ), Нюарк (САЩ), Лондон (Великобритания), Франкфурт (Германия), Сингапур (Сингапур) и Братислава (Словакия). Данните на европейските ни клиенти се намират в един от европейските центрове за данни и работим в съответствие с ОРЗД (GDPR).

Имате други въпроси?

Ние сме на ваше разположение! Започнете разговор в нашия лайв чат или ни изпратете имейл на support@liveagent.com. Клиенското ни обслужване работи 24/7, включително по празници, и ще се радваме да ви помогнем с всякакви въпроси. Също така сме на линия за лайв чат и на разположение по телефона в работно време в повечето часови зони.

Цените на уебсайта ви включват ли ДДС?

Цените на уебсайта не включват ДДС, но ДДС ще бъде включен във фактурите на база на няколко условия. Ако клиентът е базиран в Европейския съюз, не добавяме ДДС към фактурата ако клиентът има валиден ДДС номер. Ако клиентът е базиран в Европейския съюз и няма валиден ДДС номер, то ДДС ще бъде добавен към фактурата. Ако клиентът е извън Европейския съюз, не добавяме ДДС към фактурите. Ако клиентът е базиран в Словения, е задължително да добавим ДДС към фактурата.

Ресурси, свързани сЦени Корпорации

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо