The right fit за соло бизнес

Изцяло с възможност за мащабиране, адаптиране & персонализиране към Вашите нужди.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Анулиране по всяко време
Използвано от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Изцяло с възможност за мащабиране, адаптиране & персонализиране към Вашите нужди.

30%

Генерирайте повече доходи

Създайте незабравими клиентски преживявания, които увеличават доходите.

97%

Подобрено удовлетворение

Удовлетворете Вашите клиенти със светкавично бързи отговори.

16×

Увеличете Вашите приходи от клиентите

Извършвайте повече продажби като запазите клиентите си лоялни към Вашата марка.

Business background

Хелп деск софтуер за самостоятелни предприемачи

С LiveAgent, Вашият соло и фрийланс бизнес може да се разрасне, най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2020. Останете близо до Вашите клиенти и им помогнете по- бързо да се разраснете с LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Левъридж и клиентско обслужване с множество канали

Физическите лица могат да печелят най- вече от вградения тикетинг софтуер в рамките на LiveAgent, който напълно замества начина по който управляват техните имейли. Пълен контрол над имейл историята, неограничено съхранение и 100-тици други характеристики като правила и автоматизация, която прави Вашия живот по- лесен. Не забравяйте, времето е пари.

Имайте най- добрия преглед върху Вашата комуникация

С рационализираната комуникация на едно единствено място е много лесно да проверите предишната история на разговорите. Не помните адреса или договорените условия? Няма значение! С LiveAgent, можете ясно да видите цялата информация от миналото.

The best overview of the communication
Organize your projects

Организирайте Вашите професионални и лични проекти

Никога не търсете отново старите имейли. Фрийлансърите са в състояние да използват комлексността на таблата на LiveAgent за отделните проекти/клиенти, клиентски портали за информация за техните услуги и софтуер за чат на живо за директни запитвания. Не е необходимо да прекарвате безброй часове в комуникация, трябва да прекарвате часове във фактуриране.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме консиерж миграция от най- популярните хелп деск решения.

Как ще спечели Вашия фрийланс бизнес от употребата на LiveAgent?

Рационализиране на съобщенията

Рационализирайте всички Ваши запитвания за обслужването от имейл, социални мрежи, телефон, чат на живо в една единствена кутия и управлявайте с лекото всяко едно запитване.

Поставяне на приоритети във Вашата работа

Делегирайте скучните и повтарящите се задачи на Вашия хелп деск софтуер, така че Вашите агенти да могат да се фокусират върху укрепващите връзки с клиента.

Клиентско облужване 24/7

Намалете броя на входящите тикети за обслужването, като предоставите изчерпателен портал за самоподдържане, който е достъпен 24/7/365.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Хелп деск софтуер с омниканал

Използвайте местния подход на LiveAgent с множество канали, предоставяйте отлично клиентско обслужване сред множеството комуникационни канали и автоматизирайте Вашите повтарящи се задачи. Никога не губете имейл или не забравяйте да отговорите. Създайте клиентски профили и събирайте допълнителна информация за Вашите клиенти, директно на LiveAgent.

Сключете повече сделки в реално време

Забравете за интеграцията на софтуер от 3-ти страни за чат на живо с Вашия LiveAgent хелп деск. Чатът на живо е съставна част от LiveAgent с разширени автоматични характеристики като форми за предварителен чат и включва също така и приложения, анкети за удовлетворението и цялостна персонализация. Създайте уникален изглед, на базата на Вашите преференции е език на дизайна.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Останете във връзка, дори и в движение

Прекарвате ли много време, далеч от Вашия компютър и имате нужда да останете на върха на Вашата комуникация с клиенти в движение? LiveAgent предлага съставни приложения както за iOS, така и за Android устройства.

Научете повече

Прозрачно и достъпно ценообразуване

Вземете нашето професионално хелп деск решение на фиксирана месечна цена, без скрити такси или дългосрочно обслужване. Регистрирайте се за 14-дневния безплатен пробен период за да получите пълен достъп до всички достъпни характеристики. Какво очаквате? Започнете да увеличавате скоростта на отговорите още днес!

Package Name

Безплатен план

Вечен безплатен LiveAgent акаунт с някои ограничения

$0 /mo
Package Name

Тикет

Най- доброто решение за по- малки агенции и предприемачи

$15 /mo
Related Articles to Соло
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x