The right fit за правителствен бизнес

Изцяло с възможност за мащабиране, адаптиране & персонализиране към Вашите нужди.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Анулиране по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Изцяло с възможност за мащабиране, адаптиране & персонализиране към Вашите нужди.

30%

Генерирайте повече доходи

Създайте незабравими клиентски преживявания, които увеличават доходите.

97%

Подобрено удовлетворение

Удовлетворете Вашите клиенти със светкавично бързи отговори.

16×

Увеличете Вашите приходи от клиентите

Извършвайте повече продажби като запазите клиентите си лоялни към Вашата марка.

Business background

Хелп деск софтуер за правителства

Присъединете се към 100-ци правителствени организации, които използват LiveAgent, най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2020. Останете близо до Вашите агенти и им помогнете по- бързо с LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Simple and efficient customer service

Запазете системата опростена и ефикасна

Публичните институции ежедневно обработват граждански запитвания. Запазването на реда в запитванията между няколко десетки отдели може да се окаже доста тежка задача. Използвайте силата на LiveAgent и разрешете техните проблеми по- бързо от всякога. Дигиталната икономика и публичните институции играят важна роля в днешния свят. Плюс това правите Вашите граждани щастливи, когато сте в състояние да им помогнете по- бързо.

Организирайте всички Ваши отдели

Правителствените организации често се управляват от отговори на имейли на клиентски имейл, което прави невъзможно ефективното споделяне комуникация сред служителите и няколко екипа. С прилагането на LiveAgent всички Ваши запитвания ще бъдат разпределяни по отдели и всяко ново запитване ще бъде добавяно в една имейл верига без да наводняват Вашия имейл акаунти.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Предотвратете объркването

Нека си признаем- на никой реално не му харесва да попълва документи за връщане на данъци. Те са дълги и в главата на данъкоплатците може да възникнат множество въпроси. Внедряването на база знания с Най-често задаваните въпроси и отнасящото се съдържание, свързано с чат на живо в реално време го превръща в мощна комбинация.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме консиерж миграция от най- популярните хелп деск решения.

Как правителствените институции ще спечелят от прилагането на LiveAgent?

Разрешете повече билети

Предоставяйте светкавично бързи отговори в чата на живо, благодарение на CRM проницателност, вътрешни бази данни и интеграции на трети страни.

Учете от данните

Използвайте анализи за да се следите Вашето представяне, разпознавайте повтарящите се проблеми и създавайте полезни прозрения и планове за подобрение.

Интегриране и синхронизация

Намалете времето за въвеждане с 30%, като просто интегрирате инструментите, които използвате ежедневно с нашия хелп деск софтуер.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ефикасно клиентско обслужване

LiveAgent пасва перфектно като хелп деск решение за Вашата правителствена институция. Ако искате да предоставите бързо, акуратно и ефикасно клиентско обслужване, реализирането на хелп деск софтуер с множество канали е от съществено значение. Нека LiveAgent да преработи цялата Ваша входяща комуникация в тикети за по добро управление и автоматизация.

Най- високи стандарти за безопасност

LiveAgent предлага безопасност, отговаряща на най- високите стандарти с най- актуалното съответствие. Вашата лична комуникация е в безопасност и е шифрирана, разположена в рамките на ЕС или САЩ на базата на Вашите предпочитания. LiveAgent е изцяло съвместим с Общият регламент относно защитата на данните.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Автоматизация и докладване

Автоматизирайте повтарящите се задачи с разширените автоматизации и действия на LiveAgent или времево активирани правила. Оставете системата да направлява тикетите към правилното лице или отдел. Добавяйте бележки, тагове или персонализирани параметри за да съберете допълнителни данни и да предоставите по-точни доклади.

Прозрачни и достъпни цени

Вземете нашето професионално хелп деск решение на фиксирана месечна цена, без скрити такси или дългосрочен ангажимент. Регистрирайте се за 14-дневния безплатен пробен период за да получите пълен достъп до всички достъпни характеристики. Какво чакате? Започнете още днес да увеличавате скоростта на отговорите!

Package Name

Тикет

Най-доброто попадение за малки агенции и предприемачи

$15 /mo
Package Name

Тикет + чат

За малки и средни бизнеси, професионални маркетинг специалисти и големи агенции

$29 /mo
Related Articles to Правителство
Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x