The right fit за правителствен бизнес

Изцяло с възможност за мащабиране, адаптиране & персонализиране към Вашите нужди.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Анулиране по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Изцяло с възможност за мащабиране, адаптиране & персонализиране към Вашите нужди.

30%

Генерирайте повече доходи

Създайте незабравими клиентски преживявания, които увеличават доходите.

97%

Подобрено удовлетворение

Удовлетворете Вашите клиенти със светкавично бързи отговори.

16×

Увеличете Вашите приходи от клиентите

Извършвайте повече продажби като запазите клиентите си лоялни към Вашата марка.

Business background

Хелп деск софтуер за правителства

Присъединете се към 100-ци правителствени организации, които използват LiveAgent, най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2020. Останете близо до Вашите агенти и им помогнете по- бързо с LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Simple and efficient customer service

Запазете системата опростена и ефикасна

Публичните институции ежедневно обработват граждански запитвания. Запазването на реда в запитванията между няколко десетки отдели може да се окаже доста тежка задача. Използвайте силата на LiveAgent и разрешете техните проблеми по- бързо от всякога. Дигиталната икономика и публичните институции играят важна роля в днешния свят. Плюс това правите Вашите граждани щастливи, когато сте в състояние да им помогнете по- бързо.

Организирайте всички Ваши отдели

Правителствените организации често се управляват от отговори на имейли на клиентски имейл, което прави невъзможно ефективното споделяне комуникация сред служителите и няколко екипа. С прилагането на LiveAgent всички Ваши запитвания ще бъдат разпределяни по отдели и всяко ново запитване ще бъде добавяно в една имейл верига без да наводняват Вашия имейл акаунти.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Предотвратете объркването

Нека си признаем- на никой реално не му харесва да попълва документи за връщане на данъци. Те са дълги и в главата на данъкоплатците може да възникнат множество въпроси. Внедряването на база знания с Най-често задаваните въпроси и отнасящото се съдържание, свързано с чат на живо в реално време го превръща в мощна комбинация.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме консиерж миграция от най- популярните хелп деск решения.

Как правителствените институции ще спечелят от прилагането на LiveAgent?

Разрешете повече билети

Предоставяйте светкавично бързи отговори в чата на живо, благодарение на CRM проницателност, вътрешни бази данни и интеграции на трети страни.

Учете от данните

Използвайте анализи за да се следите Вашето представяне, разпознавайте повтарящите се проблеми и създавайте полезни прозрения и планове за подобрение.

Интегриране и синхронизация

Намалете времето за въвеждане с 30%, като просто интегрирате инструментите, които използвате ежедневно с нашия хелп деск софтуер.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ефикасно клиентско обслужване

LiveAgent пасва перфектно като хелп деск решение за Вашата правителствена институция. Ако искате да предоставите бързо, акуратно и ефикасно клиентско обслужване, реализирането на хелп деск софтуер с множество канали е от съществено значение. Нека LiveAgent да преработи цялата Ваша входяща комуникация в тикети за по добро управление и автоматизация.

Най- високи стандарти за безопасност

LiveAgent предлага безопасност, отговаряща на най- високите стандарти с най- актуалното съответствие. Вашата лична комуникация е в безопасност и е шифрирана, разположена в рамките на ЕС или САЩ на базата на Вашите предпочитания. LiveAgent е изцяло съвместим с Общият регламент относно защитата на данните.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Автоматизация и докладване

Автоматизирайте повтарящите се задачи с разширените автоматизации и действия на LiveAgent или времево активирани правила. Оставете системата да направлява тикетите към правилното лице или отдел. Добавяйте бележки, тагове или персонализирани параметри за да съберете допълнителни данни и да предоставите по-точни доклади.

Прозрачни и достъпни цени

Вземете нашето професионално хелп деск решение на фиксирана месечна цена, без скрити такси или дългосрочен ангажимент. Регистрирайте се за 14-дневния безплатен пробен период за да получите пълен достъп до всички достъпни характеристики. Какво чакате? Започнете още днес да увеличавате скоростта на отговорите!

Package Name

Тикет

Най-доброто попадение за малки агенции и предприемачи

$15 /mo
Package Name

Тикет + чат

За малки и средни бизнеси, професионални маркетинг специалисти и големи агенции

$29 /mo

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Най-често задавани въпроси

Какво е хелп деск софтуер за правителствени организации?

Хелп деск софтуерът за правителствени организации е подобен на софтуера за предприятията. Няма определена разлика. Хелп деск софтуерът може да варира по отношение на характеристиките, в зависимост от плана, който избирате за Вашия бизнес. Следователно, ако имате голяма компания или правителствена организация, е възможно да се нуждаете и да печелите от хелп деск софтуера с всички негови характеристики за възможно най- доброто обслужване.

Защо правителствените организации използват хелп деск софтуер?

Хелп деск софтуерът предоставя организиран работен поток за всички Ваши отдели. Още повече, той автоматизира, мотивира и предоставя аналитични доклади на всеки един супервайзър. Следователно, супервайзърът може веднага да се справи с всеки един прилежащ проблем.

Как може правителствените организации да печелят от употребата на хелп деск софтуера?

Употребата на хелп деск софтуера носи със себе си много предимства , като клиентско удовлетворение, запазване на клиентите и ефикасен работен поток.

Related Articles to Правителство
LiveAgent е help desk решение, което свързва множество канали за комуникация в един интерфейс. Научете повече за алтернативата на OTRS и подобрете веднага Вашия бинес.

Търсите алтернатива на OTRS?

Управлението на тикети е ключов процес при справяне с входяща комуникация чрез имейли, live chat, социални мрежи и кол център. Може да се създаде клиентски портал с информация в база данни и статистически данни.

Насочвайте своите потенциални клиенти към Вашия магазин за електронна търговия, като използвате софтуер за live чат от LiveAgent.

Чат за електронна търговия и услуги

Функциите на геймификацията на LiveAgent включват награди и значки, които мотивират служителите и насърчават съвместната работа в екипите, като бъде по-достъпна за клиентите си. Live чатът е част от комплексния help desk софтуер и е едно от най-добрите решения за подобрена комуникация и обслужване между бизнеса за електронна търговия.

Увеличете възможностите си за обслужване с help desk софтуера на LiveAGent и възможността за самообслужване. Дайте на всеки от клиентите си денонощно да разрешава проблемите си самостоятелно.

Софтуер за самообслужване

LiveAgent предлага многоканална поддръжка на клиенти за улеснение на обслужването. Интелигентното разпределяне на тикети, управлението на SLA, готовите отговори и други функции гарантират ефективно решаване на проблемите. Клиентският портал осигурява управление на собствените тикети и могат да се събират изявления и предложения. LiveAgent предлага гласови и видео разговори, за да се удовлетворят клиентските нужди.

LiveAgent е help desk решение, което свързва множество платформи в един интерфейс. Прехвърлете се от CallPage към LiveAgent и започнете да печелите ползи за вашия бизнес.

Преминавате от CallPage към LiveAgent?

"LiveAgent" предоставя световнокласна поддръжка на клиенти, а сред техните клиенти са "Huawei", "BMW", "Yamaha" и "Oксфордския университет". Техният гъвкав софтуер е подходящ за всички видове компании. Опитайте го тук и прехвърлете данните си от "CallPage".

Разгледайте селекция от най-използваните софтуери за управление на запитвания на пазара. Изберете идеалния инструмент за управление на запитвания и издигнете клиентското си обслужване до най-високо ниво.

Софтуер за управление на запитвания

Софтуерът за тикети LiveAgent е добро решение за управление на контактите и комуникацията с клиентите. Може да се автоматизира с Правила, които подобряват ефективността и намаляват разходите. Началото на работа е лесно и има полезен прозорец. Интеграциите и плъгините могат да разширят възможностите на софтуера. LiveAgent е лесен за използване и предоставя ръководство за неговата настройка.

Привлечете вниманието на Вашите клиенти като намалите драматично техните операционни задачи с LiveAgent и считания за #1 хелп деск софтуер за малък и среден бизнес през 2019.

Хелп деск софтуер за агенции

Клиентите хвалят LiveAgent за качеството на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка, функционалностите и включените модули. LiveAgent се откроява със стабилната работа дори на мобилни платформи и лесното му внедряване. Клиентите сравняват LiveAgent с други системи като ZenDesk, Freshdesk и други и го наричат най-добрият избор за система за обслужване. LiveAgent има богати функционалности и доступна цена.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо