Live чат за стартъпи и малки бизнеси

Впечатлете клиентите си и повишете удовлетвореността им
  • ✓ Без такса за включване   
  • ✓ Клиентско облужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Анимация на горния колонтитул
Help desk софтуер

Днес очакванията от бизнеса, независимо от размера му, са незабавно да отговаря на клиентските изисквания, понякога дори преди клиентите да се сетят за искането си.

Дългото време на изчакване, независимо дали е на опашка в традиционен магазин или за доставка на пратки и след това липсата на незабавно обслужване, е много често неудобство за много клиенти и причина за техните оплаквания.

Като стартъп или малък бизнес, Вашият план най-вероятно е фокусиран върху предоставянето на най-доброто клиентско изживяване и придобиването на конкурентно предимство във Вашата ниша.

Важността на предоставянето на отлично онлайн обслужване на клиенти вече не е приумица на компанията, а основна мотивация за успех.

Ключова за постигане на висока клиентска удовлетвореност е ефективната комуникация, за която live чатът е идеално дигитално решение.

Но какво повече има live чатът спрямо обикновените чат инструменти?

Искате ли да научите повече?

Да видим.

Какво е софтуер за live чат?

За компании от всякакъв размер уебсайтът е онлайн представяне на тяхната марка. В крайна сметка именно там ще отидат повечето клиенти, когато се натъкнат на продуктите и услугите на компанията – поради тази причина придобиването на инструмент, който потребителите могат удобно да използват, за да се свържат с представители на услугите, докато сърфират, е значителен актив.

Live чатът променя комуникацията от изморителния процес да вдигнеш телефона или да напишеш имейл към платформа за незабавни съобщения. Следователно, това изисква най-малко усилия от клиентите, за да получат отговорите на техните въпроси само с едно щракване на бутон

Как и къдемалкият чат бутон ще се появява на Вашия уебсайт, зависи от потребителските предпочитания. Основно се вгражда в страниците, на които има най-много трафик. Страницата за приключване на поръчката е чудесна възможност, тъй като там е най-големият процент на отказите.

Опциите за дизайн на бутона са обширни – от анимацията до вида и стила. Всички предварително проектирани шаблони са достъпни за персонализиране в галерията . Ако не намирате стила, който Ви подхожда, можете да създадете свой чрез качване на изображение или писане на Ваш HTML код.

Някои компании изоставят човешкия елемент в комуникацията си в името на автоматизацията. И въпреки че live чатът поддържа много видове автоматизация, бъдете сигурни, че на другата линия има истински човек. И не е ли това, което прави цялото преживяване по-лично?

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

В този момент, по всяка вероятност това, което минава през ума Ви е нещо като: “Това е хубаво, но за какво ми е?”.

Е продължете с четенето, за да разберете.

Какви преимущества има live чатът пред телефона или електронната поща?

Удобството и лекотата на използване са два компонента, които формират идеята на клиентите за надеждна компания.

Не са много клиентите, които биха запазили интереса си към закупуване на продукт или поръчка на услуга, ако получат лошо клиентско обслужване по време на процеса на покупка. Да не говорим за вероятността от отрицателна обратна връзка, която може да навреди на репутацията на компанията.

По отношение на обслужването телефонът и имейлът не са остарели канали за комуникация. Точно обратното. Цифрите обаче показват, че 79% от клиентите предпочитат да чат, поради неговата експедитивност в сравнение с други канали.

Стратегическото бюджетно планиране е от решаващо значение за всеки бизнес, но е още по-важно за малките и стартиращите компании. Внедряването на Live чат в клиентското обслужване е една от най-добрите и възвръщаеми инвестиции, тъй като е значително по-евтино и в резултат води до по-малки разходи.

Дори при малък бюджет можете да получите ограничен, но все пак високо ефективен инструмент за чат безплатно . Операторите Ви за обслужване на клиенти ще могат да координират множество разговори в чат в реално време, спестявайки ценно време и ресурси за компанията. Това ви позволява да насочите фокуса си към оптимизиране и изработване на устойчива стратегия за продажби и маркетинг.

Как стартъпите и малките бизнеси могат да извлекат ползи от използването на live чат?

Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.

Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers

Бизнес, който поставя клиентите на първо място, разбира колко ценни са те.

Маркетингът признава, че изграждането на дълготрайна връзка с клиентите е по-евтино и генерира повече приходи. Но за компаниите, които тепърва стартират, по-критичният фактор е да привлекат и преобразуват потенциални клиенти в редовни, плащащи клиенти.

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Въпреки че стартъпите и малкият бизнес често биват обединявани, целите им не са еднакви.

Чатът на живо може да се използва в три отделни етапа от клиентското обслужване, което дава възможности на екипите както на стартиращи, така и на малки предприятия и обслужва техните конкретни цели :

  • Поддръжка на услугата
  • Продажби и лоялност
  • Маркетинг и промоции

Като част от комплексен help desk софтуер, live чатът осигурява значителни предимства чрез удобните за потребителя функции.

Универсална пощенска кутия : Основната цел на поддръжката е да осигури положително преживяване в обслужването на клиенти, при всяко взаимодействие между потребителя и марката.

Пример за универсална пощенска кутия (кликнете, за да увеличите)

Функцията универсална пощенска кутия позволява на агентите да преглеждат и отговарят на разговори, получени от всеки канал. Вграденият CRM записва и съхранява всички клиентски данни за подобрена организация и способностите му могат да бъдат допълнително увеличени чрез интегриране с допълнителен CRM софтуер.

Активните чат покани: Независимо дали използвани самостоятелно или в комбинация с други функции, те могат да произведат забележителна възращаемост. Когато посетител попадне на Вашия сайт, можете да настроитеправило за времето за показване на поканата или да я позиционирате на конкретна страница. Като да влезеш в магазин и да бъдеш посрещнат от усмихнат служител, готов да помогне.

Дори можете да създадете множество чат покани и да таргетирате различни видове клиенти.

Галерия с чат покани
Пример за галерия с чат покани (кликнете, за да увеличите)

Ако имате международен бизнес, можете да адаптирате приложението да се визуализира с предпочитания език . Наравно с чат бутона, дизайнът, съобщенията и стила на активните чат покани могат да се персонализират и всички дизайни могат могат да бъдат открити в галерията.

Преглед на въвеждане в реално време: Проактивността от страна на служителите е това, което клиентите оценяват. По време на чат сесията те могат да видят какво клиентите въвеждат в прозореца си за чат в в реално време и да се подготвят да разрешат всяка заявка, преди дори да е натиснат бутона за изпращане.

Real time typing

Чат разпределение: Можете да подобрите ефективността на Вашите сътрудници и да се уверите, че правилните хора разговарят с избраните клиенти. Изберете три предварително дефинирани опции за маршрут – случайно задание, позвъняване на всички, максимално използване . Ако натоварването стане твърде много, можете да настроите максималната граница на чакащите на опашка и да предоставите на вашите служители възможност за глътка въздух.

Чат разпределение
Пример за чат разпределение (кликнете, за да увеличите)

Предварителна чат и офлайн форма : Като стартиращ или малък бизнес, една от основните ви цели е да изградите списък и да генерирате повече потенциални клиенти.

Можете да активирате the предварителна форма в настройките, така че автоматично да се изисква контактна информация от клиентите в началото на чат сесията.

Офлайн формата гарантира това, че клиентите ще достигнат до Вашия обслужващ екип дори в извънработно време, поддържайки обслужването активно 24/7

Последваща анкета: Мненията и отзивите от посетителите са от съществено значение за стартиращите компании и малкия бизнес, тъй като помагат за изграждането на бранда и предоставят шанс за размисъл върху тактиката и стратегията. Позволете на купувачите си да дават обратна връзка за чат сесия, ревю на продукта или ефективността на сътеудника.

Оценка на сътрудниците
Пример за оценка на сътрудниците (кликнете, за да увеличите)

Положителните клиентски ревюта могат да се използват като социално доказателство и да се публикуват на уебсайта като препоръки. Като алтернатива, събраните данни могат да се използват за създаване на съдържание, в раздел с често задавани въпроси или в блог. Също така могат да разкрият неотчетени до момента проблеми с навигацията в уебсайта, които помагат за оптимизирането му. Можете да използвате тази функция, за да изградите лоялност и доверие.

Ако клиент го поиска, можете да изпратите запис от чата и да бъдете възможно най-прозрачни.

Chats overview: Прегледът на чата ви позволява да наблюдавате и събирате информация за локация на посетителя, URL,или време прекарано на сайта за по-нататъшна употреба в маркетинговата Ви стратегия.

Уебсайт мониторинг-общ преглед на чата
Примери за изглед към чата (кликнете, за да увеличите)

Вградено чат проследяване : Ако искате да видите доказателство за усилията си за придобиване на нови клиенти, проследявайте реализации от чат на живо в Google Analytics.

Вградено чат проследяване
Пример за вградено чат проследяване (кликнете, за да увеличите)

Ако искате да научите повече, можете да отидете на нашата страница за функции на live чат или да разгледате нашия портал за поддръжка .

Как live чат операторите могат да провеждат чат сесиите по-ефективно?

Сътрудниците трябва да се фокусират върху това как да се справят с различните теми на разговор, спазвайки правилата на онлайн етикета.

  • Започване на чат
  • Поставяне на изчакване
  • Трансфериране на чат
  • Обработка на жалби
  • Завършване на чат сесии

Онлайн комуникацията позволява до известна степен гъвкавост и креативност. Това е особено очевидно, когато става въпрос за шаблонни и предварително зададени отговори.

Тези кратки съобщения са чат от по-голям сценарий, но могат да паснат на всяка ситуация и разговор. Редуцират необходимостта всеки отговор да се въвежда ръчно, особено за често задаваните въпроси.

Шаблонни съобщения
Пример за шаблонни съобщения (кликнете, за да увеличите)

Сътрудниците могат да разработят няколко отговора, които да се съхраняват, споделят и използват като шаблони в отделите. Следователно, без значение с кой отдел или член на екипа ще разговаря клиентът, правилният тон и език ще бъдат спазени.

Може ли live чатът да бъде използван и за вътрешни нужди?

Неконвенционален начин за използване на live чат е с цел обучение. Софтуерът за се използва главно за комуникация с външни клиенти, но може да се използва и като средство за комуникация на служителите.

Търсенето на нови служители може да бъде трудна задача. Но това е двустранен процес. Потенциалните кандидати ще имат някои въпроси, които обикновената длъжностна характеристика не може да обхване. Собствениците на фирми и екипите за подбор на персонал могат да използват live чат , за да улеснят процеса на назначаване.

Live чатът е чудесен инструмент за използване в вътрешнофирмена комуникация и ангажираност. Следователно, това може да бъде от решаващо значение за обучението на персонала. Всеки отдел може да има една или няколко вътрешни групи за чат за осигуряване на помощ на лица или екипи бързо.

Вътрешен чат
Пример за вътрешен чат (кликнете, за да увеличите)

Как да интегрирате софтуерът за Live чат на Вашия уебсайт?

Когато се регистрирате и получите достъп до акаунта си, присъединяването на приложението за live чат към Вашия уебсайт става просто като копирате и поставите кратъкHTML код—без необходимост от сваляне на допълнителен софтуер. Ако искате да интегрирате трети софтуер или приложение, това също напълно се поддържа.

Дали Live чатът е сигурно решение?

Получаването на многобройни запитвания от всякакви платформи може да създаде значително безпокойство за сигурността. Всеки, който желае да установи силно онлайн присъствие, трябва да предприеме необходимите стъпки, за да защити себе си и своите клиенти.

По тази причина, можете да разгледате страницата с функциите за безопасност или да научите повече, като прочетете политиката за поверителност на LiveAgent.

Все още не сте сигурни, че live чатът е правилният инструмент за Вашата компания?

Започнетеa 14-дневна безплатна пробна версия, без изискване за кредитна карта и се присъединете към 35 000 бизнеса, които вече използват LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Ако желаете да видите всички достъпни планове, които предлагат и допълнителни функции, насочете се към нашата страница с ценови предложения.

База знания

Ако искате да научите повече, насочете се към нашата база знания за допълнителна информация.

Business Solution for Startups and SMBs

Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.

FAQ

What is live chat software?

Live chat is a digital communication channel activated by clicking on a small chat widget embedded strategically on the website. The design of the button is based on the user's or company's preferences.

What advantages does live chat have over the phone or email?

Live chat provides customers convenient access to support agents without the need to leave the website. Companies can use a free chat tool with limited features even on a small budget but still deliver instant online support.

How can Startups and SMbs benefit from using live chat?

Utilizing live chat and its features during the three distinct stages of the customers' journey can empower both Startups and SMBs to grow their business, modify their strategies and reach their individual goals.

How can live chat operatives conduct chat sessions?

Agents should focus on handling different conversation points and following online etiquette rules while keeping their professionalism and human touch.

Can live chat be used for internal purposes as well?

Not only can live chat be a highly useful communication tool for external purposes, but recruiters and employers can utilize it internally for onboarding and training processes.

How to integrate live chat software into your website?

No need to download any additional software, live chat is immediately accessible after signing up. Integration is done by copying and pasting a short HTML code.

Is live chat a secure solution?

Anyone with a goal of a strong online presence has to take the necessary steps to ensure the protection of its business and customers. For that reason, LiveAgent has implemented various security features: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Направете комуникация си начинание без никакъв риск и изберете мощен инструмент за комуникация за Вашия корпоративен бизнес - live чат от LiveAgent.

Live чат за корпорации

Live чат софтуерът е идеалното и рентабилно решение за подобряване на клиентското обслужване и носи най-добрата възръщаемост за всяко предприятие. Той е малка интерактивна икона вградена в сайта, обикновено във формата на бутон в долния десен ъгъл, който съдейства с всички запитвания на посетителите на уебсайта в реално време. Live чатът може да се персонализира и поддържа имиджа и стила на марката на компанията. Чрез live чата клиентите могат да започнат разговора си с компанията в прозорец за чат, да продължат с видео чат или да прикачат и изпратят файлове, всичко в един и същ интерфейс.

Насочвайте своите потенциални клиенти към Вашия магазин за електронна търговия, като използвате софтуер за live чат от LiveAgent.

Чат за електронна търговия и услуги

Функциите на геймификацията на LiveAgent включват награди и значки, които мотивират служителите и насърчават съвместната работа в екипите, като бъде по-достъпна за клиентите си. Live чатът е част от комплексния help desk софтуер и е едно от най-добрите решения за подобрена комуникация и обслужване между бизнеса за електронна търговия.

Увеличете възможностите си за обслужване с help desk софтуера на LiveAGent и възможността за самообслужване. Дайте на всеки от клиентите си денонощно да разрешава проблемите си самостоятелно.

Софтуер за самообслужване

LiveAgent предлага многоканална поддръжка на клиенти за улеснение на обслужването. Интелигентното разпределяне на тикети, управлението на SLA, готовите отговори и други функции гарантират ефективно решаване на проблемите. Клиентският портал осигурява управление на собствените тикети и могат да се събират изявления и предложения. LiveAgent предлага гласови и видео разговори, за да се удовлетворят клиентските нужди.

Софтуер за дистанционно обслужване на клиенти става новото нормално за повечето хора по света. Дори преди пандемията от covid-19 , работата от разстояние беше във възход

Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

Софтуерът за дистанционно обслужване на клиенти позволява сътрудничество с екипа и обслужване на клиентите от разстояние. Подходящият софтуер трябва да има функционалности за комуникация с колегите и клиентите, автоматизиране на работните процеси и създаване на отчети. Използването на софтуер за работа от разстояние увеличава ефективността и удовлетворението на работещите от разстояние.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо