Безплатен тикетинг софтуер

Безплатният тикетинг софтуер Ви позволява да обедините комуникацията си с клиенти от множество канали. Всички заявки се получават в една универсална пощенска кутия и изглеждат по един и същ начин.

Безплатният софтуер е изключително полезен за фирми от всякакъв мащаб. Той внася яснота за служителите, подобрява времето за реакция и увеличава удовлетвореността на клиентите.

Подобрете степента на удовлетвореност на клиентите с най-добрата безплатна инициатива, която стартирате за Вашия бизнес. Според Forbes , 84% от компаниите, които работят за подобряване на клиентския си опит, отчитат увеличение на приходите си.

Ползи от безплатното тикетинг решение

Внедрете безплатен тикетинг софтуер Във вашия бизнес и спечелете следните предимства:

Съкратено време за реакция

Безплатните функции Ви помагат да сведете до минимум общото време, прекарано за разрешаване на проблем на клиента.

Една точка на контакт

Вашият екип може да обработва всички заявки на клиенти от множество канали от един екран.

Подобрена ефективност на служителите

Като управляват всички канали за поддръжка от едно място, Вашите служители отделят по-малко време за разрешаване на проблеми.

emails on tablet - illustration

Функции на безплатния тикетинг софтуер

Нашия безплатен тикетинг софтуер получава съобщения от три места – чат, имейл, кол център и клиентски поертал.

Чат: Заинтригувайте посетителите си преди да са напуснали страницата. Помогнете им с процеса на покупката и открийте какво ги притеснява

Кол център: Добавете Вашия телефонен номер в LiveAgent о осъществявайте обаждания от браузъра, стационарен телефон или мобилно приложение. Съхранявайте неограничен брой записи в LiveAgent.

Email: Получавайте всички запитвания на Вашите клиенти от различни канали и ги управлявайте от една споделена пощенска кутия.

Секция с полезна информация:Получавайте известие всеки път, когато някой остави коментар във форума на клиентския портал. Събирайте важна обратна връзка и нови идеи от клиентите си.

Ограничение на безплатния тикетинг софтуер

Искаме да се възползвате от нашата безплатна тикетинг система, но все пак има някои ограничения, за да се избегнат злоупотреби. Ето кои са те:

7 дневна история на тикетите: Няма да виждате съобщение по-стари от 7 дни.

Една връзка:Не повече от един имейл, чат бутон, телефонен номер или контактна форма.

Социални профили: Няма връзка с Facebook, Instagram, Twitter.

Липсващи функции: Няколко функции, автоматизации и правила ги няма в този план.

developer support illustration

Безплатният тикетинг софтуер минимизира неуспехите в обслужването на клиентите

Продължително време за отговор

12% от американците оценяват, че в обслужването най-много ги дразни “липсата на бързина” Statista

Липса на яснота

72% от потребителите казват, че да се налага да обясняват проблема си на много хора е лошо обслужване. Dimensional Research

Липса на прозрачност

72% от потребителите казват, че очакват, когато се свържат с операторите обслужване на клиенти те да знаят “кои са, какво са купували, както и информация от предходни взаимодействия”.” Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Опитайте LiveAgent още днес

LiveAgent е най-разглежданият и класиран на първо място help desk софтуер за малък и среден бизнес за 2020. Започнете с нашето безплатно тикетинг решение и надградете до платената версия по всяко едно време, за да получите неограничена история на тикетите, повече функции и неограничен брой чат бутони, имейл адреси, телефонни номера и контактни форми.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Безплатен тикетинг софтуер
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.

Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn

Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.

Да знаете как да измервате и управлявате броя на обажданията в кол центъра е изключително важна част от стратегията ви за обслужване на клиенти.

Брой на обажданията

Подобрете обслужването на клиентите с реферален маркетинг и онлайн чат. Запазете важна информация и осигурете ефективна комуникация чрез телефон и социални медии.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Употреба на телефонни централи

Upotreba na kontakti centri se razdelq po sektori: 26% Finansovi uslugi, 24% Uslugi za potrebiteli, 13% Tehnologii, medii i telekomunikacii, 11% Prirodni nauki i zdraveopazvane, 9% Energia, resursi i industriq, 4% Pravitelstvo i obshtestveni uslugi. #LiveAgent #komunikacija

Разгръщането на добри взаимоотношения с Вашите клиенти чрез клиентски взаимодействия може да изиграе централна роля в определянето на позицията на Вашата марка на пазара.

Въведение в клиентските взаимоотношения

Подобрете комуникацията с клиентите, като използвате мениджмънт на клиентски взаимодействия и софтуер за проследяване и съхранение на данни.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Цената на лошото обслужване

По-голямата част от американците не правят покупки заради лошото клиентско обслужване. Бизнесът с такава репутация губи клиенти. 4/10 потребители съветват други да не стават клиенти на такова место. Игнорирането на оплакванията от клиенти е срещано във висок процент - 65% от имейлите и 79% от онлайн оплакванията са игнорирани. Едно случайно лошо изживяване се приема сериозно от клиентите и може да ги накара да сменят компанията.

Подобрете обслужването на клиентите си чрез разширените Help Desk функции, които ще ви помогнат да персонализирате общуването и да осигурявате бързи отговори на клиентите си.

Искате да подобрите обслужването на клиентите си?

Софтуерът за маркетинг подобрява обслужването на клиенти чрез управление на имейли и чат. Наблюдавайте клиентите, задържайте ги и подобрявайте приходите. LiveAgent предлага бизнес решения с ресурси и интеграции за различни индустрии. Удовлетворените клиенти се присъединяват към нас за по-добро клиентско преживяване.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо