Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
Употреба на телефонни централи
Upotreba na kontakti centri se razdelq po sektori: 26% Finansovi uslugi, 24% Uslugi za potrebiteli, 13% Tehnologii, medii i telekomunikacii, 11% Prirodni nauki i zdraveopazvane, 9% Energia, resursi i industriq, 4% Pravitelstvo i obshtestveni uslugi. #LiveAgent #komunikacija
Въведение в клиентските взаимоотношения
Подобрете комуникацията с клиентите, като използвате мениджмънт на клиентски взаимодействия и софтуер за проследяване и съхранение на данни.
По-голямата част от американците не правят покупки заради лошото клиентско обслужване. Бизнесът с такава репутация губи клиенти. 4/10 потребители съветват други да не стават клиенти на такова место. Игнорирането на оплакванията от клиенти е срещано във висок процент - 65% от имейлите и 79% от онлайн оплакванията са игнорирани. Едно случайно лошо изживяване се приема сериозно от клиентите и може да ги накара да сменят компанията.
Искате да подобрите обслужването на клиентите си?
Софтуерът за маркетинг подобрява обслужването на клиенти чрез управление на имейли и чат. Наблюдавайте клиентите, задържайте ги и подобрявайте приходите. LiveAgent предлага бизнес решения с ресурси и интеграции за различни индустрии. Удовлетворените клиенти се присъединяват към нас за по-добро клиентско преживяване.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни