Подобрете взаимодействията с клиентите със завинаги безплатния план на LiveAgent. С неограничен брой безплатни агенти, имейли, чатове на живо, обаждания & форми за контакти ще сте готови да запазите Вашите клиенти винаги щастливи и лоялни.
Вашите тикети никога няма да се загубят или да се забравят, като същевременно цялата комуникация от различните поддържащи канали ще бъде прилежно сортирана в една универсална входяща кутия.
What’s included in LiveAgent free plan:
Безплатен тикетинг софтуер
Free live chat
Free call center
Безплатна база с информация
Free unlimited agents
Възползвайте се от безплатен план завинаги
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Разбираме, че ако започвате с нов бизнес, понякога е трудно да се направи на ранен етап финансова инвестиция в хелп деск софтуер. Ето защо, ние предоставяме безплатен хелп деск план, който покрива главните поддържащи канали и тикетинг характеристиките.
LiveAgent ще помогне на Вашия екип да работи по ефективно, така че да спестите време и да привлечете нови клиенти като предоставяте клиентско обслужване на всички комуникационни канали.
Вградете безплатен хелп деск софтуер във Вашия бизнес и се възползвайте от тези преимущества
Хелп деск характеристиките Ви помагат да намалите до минимум общото прекарано време в решаването на клиентски проблем.
Вашият екип по обслужването може да справи с всички клиентски запитвания от множество канали на едно място.
Като управлявате на едно място всички поддържащи канали, Вашите агенти прекарват по малко време в решаването на проблеми.
Безплатният план на LiveAgent е ограничен и не включва всички тикетинг и хелп деск характеристики като автоматизация, правила, споразумения за нивото на услуги, социални акаунти и разширени доклади… Проверете & сравнете, кои характеристики са включени или липсват в безплатния план.
7-дневна тикет история
Ограничена интеграция
Без социални акаунти
Липсващи характеристики
Започва с 15 $ /на месец
Тикет историята не е ограничена
Повече достъпни характеристики
Искаме компаниите да се регистрират за нашия безплатен план на LiveAgent, да използват основните хелп деск характеристики, но в същото време се нуждаем и от ограничения за да предотвратим злоупотреби. Следователно можем да помогнем на по-малките бизнеси да се разрастнат, като е напълно възможно да преминат към нашите неограничени планове с пълен комплект характеристики.
За да запазите активен Вашия LiveAgent план, се вписвайте на Вашия акаунт, поне по един път на всеки 21 дни, в противен случай Вашият акаунт ще бъде автоматично преустановен. Можете обновите Вашия безплатен абонамент по всяко време за да получите неограничена тикет история, повече характеристики и без ограничения за броя на чат бутоните на живо, имейл адресите, телефонните номера и формите за контакт.
Искаме да сме сигурни, че всички наши клиенти могат да се насладят и успешно да използват нашите услуги без значение на условията.
Ако някои клиенти използват толкова много данни или нарушат правилата, това може да засегне други потребители, възможно е да се свържем с
такива нарушители, променяйки тяхната употреба и ограничения, или да анулираме техните акаунти.
Също така си запазваме правото да променяме лимитите на акаунтите без предварително предизвестие.
Няма да сте в състояние да виждате всички съобщения, които са по стари от 7 дни.
Не повече от един имейл адрес, бутон за чат на живо, телефонен номер, форма за контакт.
Без интеграция с Facebook, Instagram, Twitter.
Множество характеристики, автоматизации, правила са ограничени в този план.
Предлагаме прехвърляне консиерж от едно от най-популярните хелп деск решения.
Взаимодействайте си с посетителите на Вашия уебсайт преди да напуснат Вашия уебсайт. Помогнете им с процеса на пазаруване и открийте техните слаби места.
Готови ли сте да използвате чат на живо за да увеличите Вашите доходи и да намалите процента на отлива?
Един интерфейс за управление на всички комуникационни канали. Получавайте всички Ваши запитвания на клиенти от различни канали и ги управлявайте от една споделена входяща кутия. Всяко клиентско запитване се прехвърля в тикет, като на агентите им е по- лесно по- бързо и по-ефективно да разрешават проблемите.
Предлагаме прехвърляне консиерж от едно от най-популярните хелп деск решения.
Добавете Вашия телефонен номер към LiveAgent и започнете да се обаждате и да получавате телефонни обаждания на браузъра, хардуер телефона и мобилните приложения. Съхранявайте неограничен брой записи на обаждания на LiveAgent, това ще Ви помогне при съдебните дреболии и следователно ще подсигури репутацията на Вашата компания.
Настройвайки Вашата база със знания, Вашите клиенти могат да открият техни собствени решения без да се свързват с Вашия екип по обслужването. Ето защо Вашите клиенти могат да се възползват от тези ситуации и прекарват повече време като се фокусират на спешните и ключови въпроси.
Като създадете форум можете да изградите общност с Вашите клиенти, с която да помагате един на друг.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни