Търсите алтернативни канали?

Дайте повече на бюрото си за поддръжка на клиенти, отколкото просто център за обаждания с LiveAgent. Свържете се с клиентите си по имейл, чат на живо, социални мрежи и им предоставяйте информация с нашата база от знания.

Превключването е просто и ценообразуването е достъпно.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Вашият център за обаждания, заобиколен от различни канали на клиентите.
Опитайте с LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Силна алтернатива на каналите

Над телефонните разговори с LiveAgent и дайте на клиентите си множество средства за комуникация. Имейл, чат на живо, социални медии като Facebook, Twitter и Instagram, кол център и база знания са инструментите, от които се нуждаете, за да обогатите бюрото за помощ и да дадете на клиентите си повече удобство.

Всичко това е на разумна цена, така че няма да плащате. LiveAgent предлага три големи ценови плана, които няма да съсипят бюджета Ви.

Най-бързото приложение за чат на живо

LiveAgent има най-бързото приложение за чат на живо на пазара,с чат, които има скорост от 2.5 секунди. Не можете да получите нищо по-бързо от това. Бързото чат приложение позволява на вашите клиенти да се свържете бързо с Вас директно от вашия сайт.

Превърнете посетителите на сайта си в плащащи клиенти и увеличете ангажираността.

The fastest live chat on the market

Имаме по нещо за всеки

Всеки бизнес заслужава по-добро обслужване на клиенти

Поддръжка чрез кол център

Освен всички други функции, LiveAgent предлага също кол център интеграции. Настройва се бързо и лесно!

Пълна функционалност

Повече от 175 + характеристики да направите работата си по-приятна.

Достъпни цени

LiveAgent показва предложения на разумна цена. Изберете един от трите платени планове или изберете отделни характеристики, за да оборудвате Вашето бюро за помощ.

Professional built-in call center software

Надежден кол център

Освен други средства за комункация, Вие можете да предоставите на клиентите си и поддръжка по телефона. Настройката се извършва и е готова в рамките на минути и можете да се свържете чрез браузър, телефон или друго оборудване, което предпочитате.

Няма нужда от трети страни доставчици, LiveAgent се грижи за всичко за вас.

Готови ли сте да подобрите услугата си?

Вземете повече и дайте повече! Разгледайте нашите страхотни ценови планове и решете сами.

LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

Сравнете LiveAgent с друг софтуер за кол център

Любопитни сте да видите как измерваме до други популярни решения за кол център? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което трябва да предложим.

    Related Articles to Алтернативни канали
    Обадете се на трансферите се грижи за вашите обаждания. Присъствалите трансфери чакат да се прекрати разговор, докато не бъде взета, отхвърлена или просто не отговаря друг агент.

    Трансфер на обаждания

    Стратегии за подобряване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат, се представят от LiveAgent като алтернатива на Aircall.

    Обслужването с множество канали е начин да дадете на Вашите клиенти широк спектър от опции да достигнат до Вас. Можете да избирате от широк спектър от платформи за социални медии.

    Обслужване с множество канали

    Разбирането на целевата публика и планирането на услугата, не каналите, са важни. Клиентското преживяване не познава граници, затова е важно да се опитват различни решения. LiveAgent предоставя софтуер за клиентско обслужване с множество канали.

    LiveAgent интегрира всички гореспоменати канали за поддръжка в едно приложение. LiveAgent е многоканално информационно бюро, така че интегрира всички горепосочени канали.

    Канал за поддръжка

    Комуникацията и клиентското изживяване са важни за бизнеса. LiveAgent предлага множество канали за поддръжка, включително имейл, чат на живо, телефон, Facebook и Twitter.

    LiveAgent е страхотна алтернатива на Kustomer с достъпни цени, страхотна тикетинг система и с подкрепата на много комуникационни канали.

    Kustomer алтернатива - LiveAgent

    WYG редакторът улеснява създаването на полезни статии с персонализирани опции за брандиране и база данни. Важен инструмент за клиентска поддръжка.

    Инструментите за обслужване на клиенти могат да бъдат чудесен начин за известяването им. Компаниите разчитат няколко от тях, за да разберат повече.

    Инструменти за обслужаване на клиенти

    Регистрирайте се безплатно за достъп до интелигентни устройства и софтуери за подобрение на клиентското обслужване. LiveAgent предлага целия набор от инструменти за 24/7 обслужване на клиенти, включително чат на живо, видео чат, телефонни обаждания и социални медии.

    LiveAgent има повече от 175 функции, над 40 интеграции и интерфейс, който ви помага да увеличите работния си процес. Вижте един от нашите платени планове или изберете функции.

    Търсите алтернатива на Drift?

    LiveAgent предлага алтернативи за Helpshift, Dashly, Birdseed и Aircall. Подобрява комуникацията и клиентската удовлетвореност в B2B индустрията.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x