Отегчени сте от софтуера си за клиентска поддръжка?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на OneDesk на пазара.

  • ✓ Безплатно инсталиране
  • ✓ 24/7 клиентска поддръжка
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives background

Търсите алтернатива на OneDesk?

Обслужвайте клиентите си с помощта на един продукт, фокусиран да ви помогне в създаването на успешен екип за клиентска поддръжка. Бъдете във връзка с клиентите си с помощта на мултиканален Help Desk софтуер поддържащ имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал и социалните медии

LiveAgent е надежден и лесен за използване продукт, готов да ви помогне да се справите с всеки един входящ тикет от клиенти. Прочетете и следващите редове и научете повече за инструментите, функциите и предимствата на LiveAgent или просто заявете 14-дневна безплатна пробна версия.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Най-бързият чат на живо във вашия Help Desk софтуер

Чатът на живо е чудесен инструмент за осигуряване на обслужване на клиентите. Увеличете ангажираността на клиентите с помощта на нашите проактивни покани за чат, настройте ваши собствени чат бутони и подготвяйте отговорите си преди клиентът да натисне бутона за изпращане. 

Отговаряйте по-бързо и решавайте проблемите ефикасно с чата на живо на LiveAgent. Той ви предлага голямо разнообразие от функции и е изключително бърз – съобщенията се показват в чата в рамките на 2.5 секунди.

Опитайте чата ни на живо оборудван с пълен набор от функции

Безупречно мултиканално обслужване

Осигуряването на поддръжка по много канали е лесно, когато имате зад гърба си правилния инструмент. LiveAgent ви предлага система за управление на тикети събираща цялата информация на едно място. След това тя се филтрира, организира и обработва от служителите от екипа за обслужване на клиенти в зависимост от приоритета и това кой служител е свободен.

Организирайте запитванията получавани по имейл,  в чата, по телефона, статиите в базата знания и съобщенията в социалните медииViber, Facebook, Twitter и Instagram на едно място и работете като истински професионалист.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Осигурявайте обслужване по всички важни канали за комуникация

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Обслужването в социалните медии е от първостепенно значение

Facebook, Twitter, Instagram могат да бъдат използвани не само за споделяне на снимки на котки и забавни мемета. Социалните медии се превърнаха в напълно функциониращ канал за работа, инструмент за маркетинг и да, правилно се досетихте – ефективен канал за обслужване на клиенти

Помагайте и обслужвайте клиентите си в социалните медии с помощта на универсалното ни мултиканално решение. Следете всичките си профили в социалните медии. Можете да добавите и Viber, за да предоставите на клиентите си още една възможност за връзка с вас.

Завладейте социалните медии с LiveAgent и бъдете във връзка с повече клиенти

LiveAgent винаги е зад гърба ви

Можете да се свържете с нас 24/7 по имейл, чат на живо, телефон или да прегледате статиите ни в клиентския портал, когато търсите определена информация. Академията на LiveAgent е безплатна и пълна с полезна информация за обслужването на клиенти и софтуера за клиентска поддръжка. 

Станете част от щастливите ни клиенти и вижте защо решиха да започнат да използват LiveAgent като едно единствено универсално Help Desk софтуерно решение.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent съчетаваперфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни даосигуряваме безупречно обслужване на клиентите си.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Станете част от семейството на LiveAgent още днес

Вижте видеото ни представящо продукта и се запознайте с всичко, което може да ви предложи LiveAgent. Прегледайте и достъпните ни тарифни планове, за да видите кой е най-подходящ за компанията ви.

Заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес и обслужвайте клиентите си с LiveAgent. Не се изисква кредитна карта; без скрити условия.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Сравнете ни с други продукти за клиентска поддръжка

    Related Articles to Алтернатива на OneDesk
    Готови активни покани за чат за всеки повод. Използвайте ги, за да се комуникирате с Вашите клиенти на стратегически страници на Вашия уебсайт още днес.

    Шаблони за активни чат покани

    Електронната поща и сегментацията на клиентите подобряват B2B маркетинга. ABM маркетингът и онлайн чат са важни инструменти за подобряване на клиентското обслужване. Live чатът представлява решението за успех с клиента.

    Посланик или защитник на марката може да бъде известен човек или служител, който разпространява марката сред други хора. Тези хора могат да бъдат и инфлуенсъри.

    Посланик на марката

    Изграждане на лоялност чрез ABM маркетинг, клиентска обратна връзка и добри взаимоотношения. Посланикът на марката е ключов за привличане на редовни клиенти.

    Взаимоотношенията с клиентите започват, когато клиент осъществи контакт с вашата компания. Изградете ефективени взаимоотношения с клентите си с LiveAgent.

    Взаимоотношения с клиенти

    ABM стратегията и комуникационните умения са от съществено значение за подобряване на клиентското обслужване в B2B сектора. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни инструменти за подобряване на взаимоотношенията с клиентите. Automate processes and personalized customer experience are also important for building good customer relationships. Customer service software can help prioritize and manage customer inquiries effectively.

    Когато нямате клиенти, няма как да извършите продажба. Ако имате доволни и удовлетворени клиенти, те ще се върнат и ще направят покупка отново.

    Грижа за клиентите

    Важността на добрите взаимоотношения с клиентите е ключова за успеха в B2B сектора. ABM стратегията и комуникационните умения са от съществено значение. LiveAgent предлага софтуерни решения и измерване на показатели за клиентската услуга.

    Уеб устройството е лента от код html/javascript, които са вградени в уеб сайта. То може да бъде показано под формата на чат бутони или други варианти.

    Уеб устройство

    Е-поща и сегментация подобряват маркетинга в B2B индустрията. ABM маркетингът и обучението са от решаващо значение. LiveAgent предлага подобрение на клиентското обслужване чрез онлайн чат и техническа поддръжка.

    Шаблоните за имейл бюлетини са неразделна част от всяка успешна стратегия за продажби и маркетинг. Вижте нашите 3 полезни шаблона, за да постигнете най-добрите резултати!

    Шаблони за имейл бюлетин

    Имейл бюлетините са важен инструмент за маркетинг, предоставяйки информация за нови продукти и специални оферти на абонатите. Важно е да спазвате законовите изисквания и да оптимизирате бюлетините за мобилни устройства.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x