Търсите ли нов начин за проследяване на клиентските запитванияs? LiveAgent е страхотно хелп деск решение за Вашия бизнес.
LiveAgent е страхотно хелп деск решение за Вашия бизнес. Надеждната тикет система, покритието на голям брой канали за комуникация и още повече.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
LiveAgent увеличава клиентското удовлетворение & подобрява коефициентите на преобразуване.
Намалява работното време на Вашите агенти и разрешава повече клиентски запитвания благодарение на нашата универсална входяща кутия.
Над 175 + характеристики, които улесняват Вашия работен поток и го правят по приятен.
В случай, че желаете да предоставите обслужване с различен и надежден инструмент, LiveAgent стои зад Вас.
LiveAgent разширява Вашата комуникация чрез множеството канали като имейл, чат на живо, социални медии (Facebook, Twitter и Instagram), кол центрове и база данни. Защо да се задоволяваме с по- малко?
С всеки изминал ден, хората стават все по- социални, предоставянето на обслужване чрез социалните медии е много важно, не само чрез традиционните канали.
LiveAgent с гордост заявява, че е едно от малкото хелп деск решения, които покриват не само Facebook и Twitter, но същo и Instagram. Още повече, работим над интеграцията на Viber в нашия софтуер. LiveAgent покрива огромен брой от канали, така че не е необходимо да ги добавяте различно. Предоставяйте по- добро обслужване с LiveAgent.
Вземете най- добрите инструменти и характеристики на страхотна цена. LiveAgent притежава три плана със справедливо заплащане, оборудвани с всички, от което се нуждаете за да предоставяте по- добро обслужване.
Всичко, което трябва да направите е да изберете този, който Ви пасва най- добре. Вижте нашите платени планове и научете повече.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия за 2020. Останете по- близо до Вашите клиенти и им помогнете по- бързо с LiveAgent.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитни ли сте да видите, как се котираме спрямо другите популярни решения за кол център? Разгледайте нашата страница със сравнения и открийте всичко, което имаме да предложим.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни