LiveAgent е страхотен избор. Въпреки че Outlook има много полезни характеристики за индивидуално управление на имейли, щом стане въпрос за управлението на множество имейл адреси и сътрудничество с колегите, то тогава се сблъскваме с ограничения.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
По- умна версия на Outlook, която поддържа достъп на множество потребители и рационализира имейлите от страна на множество имейл адреси и комуникационни канали в единична входяща кутия.
Нашата Outlook алтернатива предлага множество полета за тикети за по- бързо разрешаване на проблемите и лесно табулиране навътре и навън.
Алтернативите на Outlook като LiveAgent предлагат безброй опции за персонализиране, включително имейл шаблони.
Изградете Вашите шаблони с лесния WYSIWYG редактор или напишете персонализиран HTML код.
Получихте тикет, съдържащ множество запитвания? Разделете билета на две за да гарантирате по- бързото решение на проблема.
Вместо това, обединете два или повече тикета в един, с цел гарантирането че няма да се изгуби време с решаването на едно и също запитване няколко пъти.
Нашата Outlook алтернатива предлага безплатни вътрешни чатове в приложението и обаждания.
За по- голямо удобство, споделете имейл ID с Вашите колеги, така че да не е необходимо да търсите имейла, който Ви е необходим за справка.
Спестете на Вашите агенти над 15 часа работа всяка седмица със създаването на предварително зададени отговори на най- често задаваните въпроси под формата на консервирани съобщения.
Нашата алтернатива на Outlook предлага богати интеграции с над 130 системи на трети страни.
Ефективно рационализирайте Вашия работен поток, като свържете Вашия LiveAgent акаунт с Twitter, Facebook, или Instagram, безброй VoIP доставчици, системи за разплащане или софтуер за управление на връзките с потребителите (CRM) като PipeDrive.
Алтернатива на Outlook като LiveAgent предоставя дълбоко прозрение по отношение на Вашите усилия в посока обслужване.
Научете, колко имейла получавате всеки месец, на колко от тях сте отговорили навреме, на кои от нивата за споразумение (SLA) не е отговорено и кой е отговорен за тях.
Дайте шанс на Outlook алтернативите да подобрят Вашето обслужване с характеристиката за проследяване на време. Открийте, кои задачи са най- комплексни или кои агенти се нуждаят от по- голямо обучение от един единичен интерфейс.
Нашата алтернатива на Outlook предлага ръчни хибридни тикет потоци които Ви гарантират, че няма да се загубите в безпорядъка на клиентската комуникация, тъй като пристигат от различни канали.
LiveAgent, перфектната алтернатива на Outlook, която гарантира, че агентите по обслужването могат да работят заедно без да си пречат взаимно. Агентите са информирани тъй като преглеждат тикетите, по които вече се работи.
LiveAgent може да се похвали с най- богатите автоматизирани правила, която я превръщат в перфектната Outlook алтернатива. Рационализирайте процеса, като автоматизирате еднообразните задачи като поставянето на тагове и отговорности, или следването на имейли.
Алтернативите на Outlook автоматично разпределят тагове към всеки входящ имейл, за да се гарантира, че можете да прегледате неговото съдържание на един път без да е необходимо да се отваря. Това прави търсенето на имейли по- бързо и по- удобно.
Създаване на папки и подпапки под формата на отделения. Гаранция, че всеки имейл се насочва автоматично към правилното отделение с автоматични правила или с ръчни пренасочвания.
Разпределяне на ясни отговорности сред множество отделения и агенти. Гаранция, че нито един имейл няма да се изплъзне и да остане без отговор благодарение на нашата нова алтернатива на Outlook.
Преглед, редактиране и добавяне на информация към нашата вградено управление на връзки с потребителите (CRM) , докато се отговаря на имейли от един интерфейс. Допълнения към клиентски полета като , като размер на обувките или времева зона, с цел по- голямото персонализиране на Вашата клиентска услуга.
Разкрийте повече информация за даден имейл, клиент или процес на резолюция. Вашите колеги може да прегледат тези бележки по всяко време, тъй като те се явяват отговор на определен имейл/запитване.
Ние използвахме Outlook, за да наблюдаваме и да реагираме на имейли / сигнали социални медии от клиенти и нови и потенциални клиенти. Сблъсквахме се с редица проблеми ежедневно, като случайно изтриване или липса на отговори на имейли. Тъй като те нямат референтни номера, както и изоставане на същите имейли, на които различни служители отговарят. LiveAgent реши всички тези проблеми.
Mike S. – Директор- 5/5
Обработката на запитвания на клиенти, използвайки Outlook, беше много трудно с екип от хора, които споделят входяща поща, LiveAgent осигурява ефективност.
Потребител в областта на информационните технологии и услугите – 4.5/5
В сравнение със споделената пощенска кутия на Outlook, можем да разпределим имейли с тагове, които подчертават не само кой е имейлът, какво е темата, но и ключови думи, които можем да търсим. Това ни помогна да създадем множество входящи кутии за по-малки области от нашия бизнес, които увеличават ефективността ни в подпомагането на нашите клиенти.
Michael B – 4.5/5
Харесва ми как LiveAgent ви позволява да категоризирате заявки, да възлагате срокове за изпълнение и да автоматизирате много неща, които са много време в Outlook.
Анонимен рецензент – Логистика и снабдяване – 5/5
Лесен за използване и настройка, има много полезни функции – за мен лично, особено автоматизацията на таговете (правилата и правилата за време), които помагат за управлението на билетите. Преди да използвам Outlook + ZOHO + Zoiper (за телефонни разговори), сега просто използвам LiveAgent за всички 3 плюс мога да добавям бележки и имам телефонния запис на билета.
Анонимен проверяващ – Администратор в човешки ресурси – 5/5
Започнах с Оutlook базирана система и търсене на имейли дори една седмица беше агония. С LiveAgent възможността за автоматично организиране нашите имейли, с тагове, хора, папки, персонализирани филтри, времева цветова гама, и т.н. е направи справяне с имейлите много по-лесно. Рядко трябва да търся повече от минута, за да намеря това, което искам.
Robert S. – Помощник ръководител обслужване на клиенти – 4.5/5
LiveAgent, най- добрата алтернатива на Outlook на пазара, това е най- разглежданият и поставен под #1 хелп деск софтуер за малък и среден бизнес (SMB) през 2021.
Присъединете се към компании като Yamaha, BMW, Huawei в предоставянето на клиентско обслужване от световна класа. С LiveAgent е лесно.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Знаете ли, какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно предполагате.. LiveAgent!
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни