Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Как се създава база знания?

Знаете ли, че 70% от хората  предпочитат да използват уебсайта на компанията за открият отговор, отколкото да изпращат имейл или да се обадят?

Докато 51% от клиентите предпочитат техническото обслужване чрез базата знания. Ако нямате база знания, вероятно ще загубите множество потенциални клиенти и възможности за намаляване на техния отлив.

Няма смисъл да споменаваме, че базата знания с добър дизайн ще намали броят на тикетите за обслужване и ще помогне на клиентите да се справят сами. Понякога хората, които се чувстват заринати в морето от клиентските тикети за обслужване и имат склонността да обмислят мащабиране на техните източници за клиентско обслужване- като наемане на нови представители клиентско обслужване.

Но много често, това не е необходимо. Всичко, от което се нуждаете е да създадете задълбочена база знания и с добър дизайн.

Преди да видим най- добрите съвети и трикове, как да създадете база знания; нека да видим, кои са предимствата.

Предимствата от имането на задълбочена база знания

Базата знания има много различни предимства и въздействия върху Вашия бизнес. Ще разгледаме само една част от най- важните.

Базата знания ще намали броя на тикетите за обслужване

Ако се чувствате претоварени с тикетите за клиентско обслужване, вземането на работа на допълнителни представители клиентско обслужване, не всеки път може да се окаже най- доброто решение. Но това, което трябва да направите е да инвестирате в добър софтуер за база знания.

Както споменахме в статистиките в началото, много клиенти предпочитат първо сами да потърсят помощ. Само след като не са доволни от решението, те ще имат готовността да се свържат с Вас с имейл.

В този случай, изграждането на задълбочена база знания, която ще отговори на всички клиентски проблеми ще Ви помогне многократно да намалите тикетите по обслужването.

Може да Ви помогне да привлечете повече посетители на сайта.

Базата знания може да бъде добър канал за привличане на бъдещи клиенти и превръщането им в платежоспособни такива.

Поставяне на Вашата база знания на уебсайта, публично видима за всеки един, ще помогне на Вашите потенциални клиенти сами да открият отговора.

Помислете за страницата с цените. Когато бъдещите посетители посетят страницата с цените, в повечето случаи задават хиляди въпроси.

Заради това, показването на част от Вашата база знания ще даде отговор на техните въпроси и ще им помогне да се превърнат в пробни клиенти- точно като lemlist :

Как се създава база знания?

Ще бъде в състояние да присъединявате новите потребители много по- ефективно

Базата знания има буквално роля в цикъла на купувача и линията на продажби.

Позволявайки на базата данни да бъде лесно достъпна от таблото на Вашите потребители определено ще Ви помогне да присъедините Вашите пробни клиенти много по ефективно и ще имате успешно преобразуване от пробни-към -платежоспособни.

Какво ще се случи, например, ако Вашите потребители, възползващи се от безплатния пробен период чувстват, че са заседнали някъде? Ако нямате приложение с база знания, те вероятно ще се свържат с Вас по имейл или чат на живо. Но ако имате голям брой запитвания към клиентското обслужване, те вероятно ще получат отговор след ден или два.

Това е голям период от време. Потребители, възползващи се от безплатния пробен период, губят своята мотивация много бързо и предоставяне на мигновена помощ по време на процеса по присъединяването е от съществено значение.

Това е причината, защо включването на база знания в процеса на присъединяване е задължително.

Има различни начини, как да приложите базата знания в рамките на Вашия продукт. Например, можете да създадете специализирани приложения на страниците за това или, можете отново да пренасочите Вашите посетители към различни страници на уебсайта.

Albacross, реши, например, да постави бърз “бутон за търсене” на своето приложение за чат на живо:

Как се създава база знания?

Базата знания може да намали Вашия отлив и да подобри запазването на клиентите

Не на последно място, важно преимущество е базата знания

Точно като процеса на присъединяване, от съществено значение е да продължите да подкрепяте Вашите платежоспособни клиенти.

Много често, дори и да са доволни от Вашите продукти и ако са Ваши привилегировани клиенти, те може да се почувстват отегчени и да открият проблеми във Вашите продукти.

Давайки им възможност сами да открият помощ определено ще Ви помогне да намалите отлива на клиенти и да подобрите запазването на клиентите.

Как бързо да създадете база знания в 4 стъпки

Създаването на база знания с LiveAgent е бързо и лесно.

1. стъпка – създаване на пробен LiveAgent акаунт

Нужно е само да отидете на уебсайта на LiveAgent и да създадете пробен акаунт. Целият процес на регистрация отнема една минута.

2. стъпка – открийте базата знания на Вашето табло

Веднага щом създадете акаунт на LiveAgent, открийте базата знания на Вашето табло. За да направите така, нужно е само да сърфирате към “пантеон” изображението в ляво и да изберете базата знания. За да създадете Вашата първа статия и категория, кликнете върху “създаване”.

3. стъпка – създайте Вашата първа категория

За по-лесно сърфиране чрез базата знания и за по- добра достъпност до отговорите, използваме категории за да организираме нашата база знания. След като сте кликнали върху “създаване”, изберете “категория” и попълнете заглавието, ключовите думи и дали искате да покажете Вашата категория публично или в рамките на организацията.

Например, Вашата първа категория може да бъде “цени”.

4. стъпка – създаване на статия

Когато вече сте създали Вашата първа категория, време е да създадете статия в него. За да направите това, нужно е само да кликнете върху категорията, да отидете отново на бутона “създаване” и да изберете “статия”.

Дайте заглавие на Вашата статия, напишете и копирайте и попълнете всички необходими полета. След това, кликнете само върху “Създаване”.

Поздравления!

След като сте направили това, нужно е само да създадете всички останали категории и статии за база знания, които искате и ще сте готови са обслужвате Вашите клиенти чрез базата знания.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Съвети и трикове, как да извлечете максимума от базата знания

За по- добри резултати, не е само необходимо да създавате база знания. Има няколко най- добри практики, които е необходимо да последвате, ако искате да намалите Вашите тикети по обслужването, да присъедините повече потребители, да преобразувате Вашите потребители и да намалите техния отлив.

Нека ги разгледаме

1. Направете Вашата база знания лесно достъпна

Няма смисъл да имате база знания, като никой не може да я открие. Следователно, важно е да направите Вашата база знания лесно достъпна за посетителите/клиентите на Вашия уебсайт. Ето и някои от набиващите се на око позиции, на които можете да поставите Вашата база знания:

  • На страницата с цените, точно под цените и пакетите (страхотно решение за свързани с цените въпроси)
  • В менюто за сърфиране на Вашия уебсайт, можете да поставите падащо меню с ресурсите (тук можете да поставите Вашия блог, база знания и други неща, които считате за подходящи за Вашата публика).
  • В рамките на продукт, можете да създадете страница с “помощен център”- където можете да поставите линк към базата знания
  • Можете също така да помислите да поставите Вашата база знания в рамките на Вашия чат на живо, точно както са направили Albacross.

2. Организирайте Вашата база знания по най- добрия начин, който можете

Организацията надобрата база знания е необходима за предоставянето на помощ при самообслужването на Вашите клиенти. Ако Вашите потребители не могат да открият отговора, който търсят, то тогава няма смисъл изобщо да има база знания. Така, за да гарантирате на Вашите потребители възможно най- доброто преживяване, обърнете внимание на структурата на Вашата база знания.

Разделянето на Вашите статии в различни категории е винаги добър избор.

3. Уверете се, че сте обхванали всичко

Необходимо е във Вашата база знания да имате възможно най- много отговори и въпроси. Трезвените страници с база знания винаги предоставят най- добрите резултати. Един начин за намиране на въпроси е здравият разум. Можете да атакувате Вашите колеги за нещата, които трябва да знаят потребителите или за които вероятно биха се нуждали от помощ. Това е най- добрият подход, когато пишете Вашата база знания за пръв път. Уверете се, че сте включили възможно най- много подходящи въпроси и отговори. След известно време, накарайте Вашия екип по обслужване да напише най- често задаваните въпроси, които са получили. Ако някои въпроси са задавани многократно, уверете се че сте включили техните отговори и ги направете публично достъпни във Вашата база знания.

4. Не забравяйте за качеството на отговорите

Като всичко останало, качеството на Вашите отговори е от съществено значение. Влезте в кожата на потребителите. Кои са отговорите и решенията, които търсите? Уверете се, че всички Ваши знания и статии са задълбочени и точно в целта. Винаги е добра практика да прочетете Вашите отговори на глас и да се запитате: “Има ли нещо друго, от което нашите служители се нуждаят, което не е споменато?”

По този начин, ще бъдете сигурни, че сте включили цялата необходима информация.

5. Разпределете статиите от Вашата база знания

Една от най-големите грешки, която правят компаниите са само свързващ елемент към техните страници с база знания с горен колонтитул, долен колонтитул или нещо друго на уебсайта. Добрата практика показва Вашата база знания към потребителите, точно когато се нуждаят от него.

Това е моментът, когато базата знания и потоците на присъединяването на потребителите трябва да се съчетават гладко едни с други. По време на потоците на присъединяването на потребителите е желателно да се показват линкове към подходящите статии с база знания в различните UI/UX подкани и подсказки.

По този начин, предоставяте Вашата база знания на Вашите потребители в контекст и според тяхното настоящо поведение в приложението.

Заключителни редове

Както можете да видите, много е важно да имате база знания на Вашия уебсайт, която е с добър дизайн, хващаща окото, с дълбочина и лесна търсачка и в рамките на Вашия продукт. Без да споменаваме различните предимства, които идват заедно с базата знания:

  • Ще получавате по-малко тикети за клиентско обслужване.
  • Ще сте в състояние да присъедините повече потребители по ефективно и успешно да увеличите преобразуването от пробни-към -платени.
  • Отливът ще бъде намален, а запазването на клиентите подобрено.
  • Ще преобразувате повече хора на Вашия уебсайт.

За Ваше щастие, създаването настрахотна база знания не трябва да създава проблеми. Това може сравнително лесно да се направи с LiveAgent. Така, какво още чакате? Създайте още сега Вашия безплатен акаунт на LiveAgent и изградете Вашата база знания от начало в рамките на минути.

Разберете сами

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Кои са предимствата на базата знания?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Предимствата на притежаването на база знания включват намален брой на тикети, повече разговори с уебсайт посетители, подобрено присъединяване и намалена ставка на отлив.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо трябва да иамем база знания с дизайн? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Базата знания с добър дизайн ще намали броя на тикетите за обслужване и ще помогне на Вашите служители да открият помощ чрез самообслужване.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как може да извлечете максимума от Вашата база знания?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Организацията на добрата база знания е необходима за предоставянето на помощ при самообслужването на Вашите клиенти. Ако Вашите потребители не могат да открият отговорите, които търсят, то тогава въобще няма смисъл да имате база знания. Така че гарантирайте на Вашите потребители възможно най-доброто преживяване, обърнете внимание на структурата на Вашата база знания. Разделянето на Вашите статии на различни категории е винаги добър избор.” } }] }
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо