Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Академия
  • Предимства от софтуера за чат на живо

Предимства от софтуера за чат на живо

В наши дни, клиентите са добре запознати, какво да очакват в рамките на клиентското обслужване.

  • Клиентски достъп до всички канали за обслужване за да се получи отговор на всички въпроси по удобен начин.
  • Не очакват да чакат на дълги опашки, когато се обаждат
  • Искат подробни отговори и ги искат моментално.

Още повече, очакват марката да бъде последователна по отношение на обслужването!

А може ли марката да предложи редовно безупречно клиентско обслужване?

Да, и ето защо виждаме собствениците на бизнеси да внедряват инструменти като софтуер за чат на живо – LiveAgent за да улеснят процесите на тяхното обслужване.

Трябва да сте забелязали малката чат икона в дъното на десния ъгъл на уебсайта. Използвайки този софтуер като инструмент по обслужването, Вашият бизнес може да:

  • Предостави обслужване в реално време
  • Да наблюдава активността на посетителите
  • Да следи клиентската обратна връзка
  • Да калкулира ставката на клиентското удолетворение

Наред с тези предимства с чата на живо, организацията може да постигне много повече. Накратко, инструментите за чат на живо стават все по- удобна опция не само за клиентите, но също така и за собствениците на уебсайта.

Нека да разгледаме някои от ключовите предимства на чата на живо, които собствениците на уебсайта могат да постигнат, като използват софтуер за чат на живо.

софтуер-за-чат-на-живо-LiveAgent

Ключови предимства на чата на живо

Без съмнение, чатът на живо може да оборудва марките да предоставят по- бързо разрешаване на клиентските запитвания. Въпреки това, употребата на този софтуер не е ограничена до мигновеното обслужване. Има много повече предимства, от които марката може да се възползва от нейната употреба.

#1: Намалени разходи на обслужването

Според изследователските проучвания на Forrester, клиентското обслужване, предоставено от чатът на живо е с 17-30% по- евтино от телефонното обаждане. Ето защо, телефонът не Ви позволява да управлявате множеството клиенти по едно и също време. Предвид на това, управлението на множество клиенти сh чат на живо е много по- лесно. Това позволява на компаниите да спестят време и ресурси.

Впечатления: някои оператори чат на живо могат да управляват повече клиенти в сравнение с големи екипи от служители по телефонното обслужване. В резултат на това, разходите за обслужване са по- малки.

#2: Увеличаване на печалбите

Искате да увеличите печалбите? Възползвайте се от предимствата на чата на живо

 Проучване на American Marketing Association твърди, че употребата на чат на живо може да увеличи разговорите с 20% и типична ставка за възвращаемост на инвестицията (от платен инструмент за чат на живо за екипа по продажбите) преминава 300%. Още повече, изследването на проучванията разкрива също така, че хората, които използват инструмента са много по- склонни да направят покупката в сравнение с тези, които не могат.

Впечатления: чатът на живо помага да се генерират повече потенциални клиенти и впоследствие да се генерират продажби, което се превръща в ефикасен процес. Вашият екип по обслужването получава по- голямо пространство да превръща посетителите в лоялни клиенти.

#3: Подобряване на клиентската лоялност

Знаете ли, че чатът на живо може да увеличи ставките на удовлетворение до 73% в сравнение с имейла (61%) и телефонното обслужване (44%)? Добре, това е установено в проучване, проведено от eDigital Customer Service Benchmark.

В общ план, чатът на живо е уловка наконверсия на най- добрите продажби, които имаме днес. От придобиването на клиент до конверсия, инструментът помага на марката да се ангажира с посетителите в реално време и да разреши техните проблеми по- бързо.

Очевидно, клиентите се чувстват много по- уверени, ако открият решение за софтуер за чат на живо на уебсайта. Това е защото знаят, че техните запитвания ще бъдат разрешени за отрицателно време!

Впечатления: чатът на живо Ви помага да предоставите мигновено разрешаване и успява да им даде същата увереност на клиентите. Това е перфектната рецепта за подобряване на клиентската услуга и лоялност.

#4: Открийте проблемите, с които се сблъскват клиентите

Имаше времена, през които клиентите трябваше да чакат търпеливо, докато техния разговор беше оставян на задържане, но заедно с еволюцията на технологиите, еволюира и тяхното ниво на търпение. Липсата на мигновен отговор на техните запитвания беше най-релевантният проблем, с който се сблъскваха клиентите. Въпреки това чатът на живо се справи с проблема по елегантен начин.

Нещо повече, добавянето на лична нотка към разговорите е много по- лесно, причината поради която Вашите оператори наблюдават активността на посетителите в реално време.

Това им дава челен старт

  • възможно е да се сблъскат с възможни проблеми на страницата
  • това, което ги спира от нататъшното сърфиране на страницата
  • какво да очакват в случай, че посетителят стартира чат

За по- нататъшно разбиране на болезнените точки на различните клиенти, операторите могат лесно да получат достъп до чат преписите и да си отбележат, какво да не правят, когато предоставят обслужване на същия клиент следващия път.

Впечатления: Открийте клиентските проблеми по- бързо, подобрете услугите в тази насока и нека Вашите клиенти да останат доволни.

#5: Вземете конкурентно предимство

Някой може да попита, “как употребата на софтуер за чат на живо дава конкурентно предимство на бизнеса?”

Telus International отчита, че голяма част от компаниите все още не използват инструменти за чат на живо на техните уебсайтове. Това означава, че те пропускат множество предимства, които може да предложи този инструмент. Въпреки това, друго проучване разкрива, че само 9% от уебсайтовете използват услугата за чат на живо за да предлагат обслужване в реално време на техните клиенти.

Тази статистика сочи, че Вашият бизнес може да спечели конкурентно предимство пред големите имена на пазара, които не са започнали да използват чата на живо на техните уебсайтове. Това е страхотен начин да направите Вашето обслужване лесно достижимо и мигновено. Вашият екип клиентско обслужване получава също така възможността да стане повече проактивен, нещо, което клиентите получават днес от тяхната марка.

Впечатления: чатът на живо позволява на Вашия бизнес да се отличите от Вашите конкуренти и да достигнете по- бързо до повече хора в сравнение с другите.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk&t

Други предимства

Наред с тези, Вашият бизнес може да достигне предимства като:

  • Подобряване на маркетинг подхода
  • Да станете проактивни
  • Достъп до доклади за да разберете, къде са проблемите във Вашия бизнес като доставчик на услуги
  • Наблюдение на клиентската обратна връзка за да подобрите Вашите услуги

Въпреки това, за постигането на тези предимства от чата на живо е важно да се разбере, кои съвети и трикове можете да внедрите. Това ще помогне на Вашия бизнес да увеличи ставката на клиентското удовлетворение безпроблемно. Нека да преминем през този сложен списък от съвети и трикове, които може да помогнат на Вашата марка да запази клиентите си през цялото време удовлетворени.

Задължителни съвети и трикове за чата на живо

Постоянното проследяване на чата на живо и начина по който посетителите се държат на Вашия уебсайт е едната страна на монетата. За да се убедите в положителното въздействие от употребата на чата на живо на Вашия уебсайт, е важно да се вземат под внимание определени фактори, които дават на процеса на Вашето обслужване цялостен поглед. Някои го наричат съществени фактори, докато други ги считат за ефикасни съвети и трикове.

Добавяне на човешкия фактор

Представете се на Вашите клиенти по име. Вместо да им давате изображение от електронно взаимодействие, Вашите клиенти по- скоро ще се почувстват по- добре от човешкия фактор, тъй като ще знаят, че реално лице е застанало от другата страна за да им даде обратен отговор на техните запитвания.

Употреба на индикатори за въвеждане

Индикаторът за въвеждане ще даде на Вашите посетители представа, че Вашите оператори са активно ангажирани в разговора.

Избягване на употребата на многоточия

Избягвайте употребата на трите малки точки по време на разговор на чат на живо, тъй като това буди впечатлението, че операторите не разговарят директно с клиентите.

НЕ използвайте главни букви

Не изписвайте цялото изречение с главни букви за да избегнете усещането у Вашите клиенти, че операторите им крещят.

Употреба на емоджита

Можете да се възползвате от употребата на емоджита за да придадете на Вашите разговори човешки фактор и да помогнете на Вашите оператори да покажат тяхната любезна страна.

Употреба на консервирани съобщения

Внедрете употребата на консервирани съобщения за да намалите времето за отговор и да поддържате последователност сред другите оператори.

Бъдете проактивни

Преди Вашите клиенти да се свържат с Вас с техните проблеми, научете се първо Вие, как да се свързвате с тях. Можете да изпращате персонализирани проактивни съобщения чрез чат на живо, което не само показва, че Вие е грижа за тях, но също така подобрява и продуктивността на операторите.

Насочвайте чатовете към правилните отдели

Чатът на живо може да Ви помогне да изпратите клиентското запитване към правилния отдел. Всичко, което трябва да направите е да го пренасочите към операторите, които принадлежат към съответните отдели.

Чат-на-живо-предимства-маршрут-чатове-за-поправка-отдели-LiveAgent
Отдели

Гарантират употребата на прехвърлянето на файлове

Наред с употребата на емоджита или избягването за употребата на главни букви, друг начин да показвате на Вашите клиенти, че Ви е грижа е активирането на употребата на прехвърлянето на файлове. Като им изпратите съответните файлове, те ще получат вибрация, че Вашите оператори са активно ангажирани в разговорите и препоръчват изпращането на правилната информация навреме.

Научете се да използвате формуляри- за -анкети- след- чата във Ваша полза

Вместо да изпращате отделен файл за индекс на потребителската лоялност на всеки един от Вашите клиенти след определен период от време, можете да използвате формуляри за след чат за да съберете отделна връзка от посетителите и клиентите за Вашите услуги. Това Ви позволява да разберете, къде се намират Вашите услуги и как може допълнително да бъдат подобрени.

Предоставянето на подкрепа стъпка- по стъпка със съвместно сърфиране

Употребата на съвместно сърфирине, в случай че не разполагате със статии за самопомощ, чиято роля е да насочват Вашите клиенти. С практически подход по време на чат сесията, Вашите оператори могат да предоставят задълбочен опит на обслужване на Вашите клиенти.

Използвайте чат история за да разпознаете болезнените точки на Вашите клиенти

Трябва да има причина, защо определени клиенти не се възползват повторно от Вашата марка след като са получили подкрепа за пръв път. Време е да научите, защо това се случва. Използвайте чат историята за да анализирате, какво се объркало по време на тези чат сесии и как да не се повтаря в бъдещите разговори.

Привлечете бъдещи клиенти, като ги задържите с мощна CRM интеграция

Добавянето на чат на живо определено ще помогне на Вашия бизнес да генерира повече потенциални клиенти. Въпреки това, улавянето им не е единствения резултат, върху който искате да се фокусирате Интегрирайте Вашия чат на живо с мощни CRM платформи като; Salesforce, MSDynamics, или SugarCRM за разграничите квалифицираните потенциални клиенти, превръщайки ги в реални купувачи.

Активиране на вътрешни чат сесии за да подобрите времето за отговори

Позволете на Вашите оператори да управляват трудните чат сесии по- добре, като гарантират употребата на съобщения, наречени ‘шепот’.

Бъдете достъпни за Вашите клиенти по всяко време, навсякъде

Без съмнение, клиентите очакват от Вас да сте бързи. Но възможно ли е през цялото време? Да, възможно е. С мобилното приложение за чат на живо , Вашите оператори са свободни да отговарят на клиентските запитвания без значение, къде са. Запомнете, мигновеното обслужване е ключът за спечелването на Вашите клиенти.

Предимства на чата на живо; общ растеж на Вашия бизнес

Има толкова много за проучване и за разбиране за употребата на софтуера за чат на живо. Въпреки това, предимствата за чата на живо могат да бъдат постигнати след като знаете, какви стратегии да приложите, докато използвате софтуера. С тази статия имаме за цел да обхванем:

  • от употребата на този инструмент може да се постигне успех в бизнеса
  • трикове и съвети за подобряване на неговата употреба

Разберете сами

Тествайте Вашите знания в рамките на LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо