Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Академия
  • Какво представлява софтуерът Call Center?

Какво представлява софтуерът Call Center?

“Кол центърът е голям офис, в който служителите на фирмата предоставят информация на своите клиенти, продават или рекламират своите стоки или услуги по телефона. ” Cambridge речник

Защо телефонните центрове са важни?

Не е тайна, че многоканален става все по-популярен в наши дни. Въпреки това, кол центрове остават неразделна част от него. Всъщност, почти 90% от клиентите все още обичат да говорят с агент. Ето защо, все още е от решаващо значение да се осигури качествено обслужване на клиентите чрез телефон.

Как можете да подобрите вашия телефонен център?

Управлението на телефонната поддръжка може да бъде голямо предизвикателство за компаниите. Обикновено това е най-отнемащият време, най-малко рентабилен и най-трудно е да се измери каналът за поддръжка. Това е мястото, където софтуерът на кол центъра може да играе важна роля. Софтуерът на Call Center позволява на фирмите ефективно да управляват комуникациите на клиентите; като се справяте с входящите и изходящите повиквания. Без правилния софтуер на място, клиентите ще останат на изчакване, когато се обаждат по поддръжката. В същото време агентите обикновено се борят да отговарят на запитвания бързо и ефективно. Повечето от днешните решения за помощно бюро предоставят функционалност на центъра за обаждания като част от техните предложения.

Предимства от използването на софтуер за кол център

Подобрена комуникация с клиентите

Когато клиентите се обадят на линията за поддръжка, те естествено искат да отговаряте бързо и да се справяте ефективно с техните искания. С автоматизирано маршрутизиране на повикванията и функционалността на IVR на софтуера на кол центъра; обажданията се препращат автоматично към правилните агенти, като по този начин се намаляват часовете за изчакване на клиентите. Това в крайна сметка води до подобрена комуникация и повишена удовлетвореност на клиентите.

Насочване на обаждания

По-добро управление на обслужването на клиенти

Солиден софтуер call centre software Ви позволява да наблюдавате и управлявате всеки аспект на вашия поток от обаждания. Като клиенти в опашката, средния отговор на скоростта, средно време за разговори, брой пропуснати/отговорили обаждания и др. С тези показатели на разположение мениджърите могат ясно да видят ефективността на тяхната поддръжка. По този начин, да вземат добре информирани решения за необходимите подобрения.

Повишена продуктивност и ефективност на агента

Със софтуера call center, агентите обикновено имат незабавен достъп до данните на клиента; информация до покупките на клиента и пълната история на предишните взаимодействия. Това им позволява да взаимодействат с клиентите по по-навременно, професионално и персонализирано. Освен това, тя повишава ефективността и производителността.

Добавени възможности за продажби

Освен да отговаряте на обаждания на клиенти, можете да използвате телефона на телефона, за да стимулирате допълнителни възможности за продажби. Като имате пълен изглед на информация за повикващия, като например навици за покупка, история на плащанията и предпочитания за продукти; агентите могат да продават и продават на вашите съществуващи клиенти продукти или услуги, когато това е уместно.

Подобрена защита на данните

Някои от основните проблеми за всяка организация са; информация за клиенти/компании. Съвременните решения за call center предлагат разширени функции за сигурност. Те включват криптиране на данни, строги правила за пароли, както и архивиране на данни. По този начин, можете да запазите както данните за клиентите, така и компанията напълно безопасни.

Намалени оперативни разходи

Със софтуер, базиран на облака кол център, можете да настроите и управлявате вашия кол център с малко инвестиции. Той не изисква специализиран хардуер и способни ИТ специалисти да го управляват вече. Тъй като доставчикът използва свои собствени сървъри, софтуер и ИТ екип; облачно хостваните решения за телефонни обаждания могат да ви помогнат да намалите оперативните разходи.

Видове софтуер за кол център

1. Софтуер на локалния кол център

С локалните кол център софтуерни системи; хардуер и свързаната инфраструктура са инсталирани във вашия офис. Надстроени и поддържани от вашия ИТ екип. По този начин поддържате контрол върху всички интегрирани системи и данни. Това са най-професионалните видове решения за кол центрове. Те обаче са и най-скъпите, поради скъпите авансови инвестиции за софтуера, хардуера, лицензирането и инфраструктурата. На обратната страна на локалния call център системи предлагат ограничени персонализиране и интеграция опции. Този тип софтуер не осигурява същото ниво на сигурност и време за работа, както и базираните на облака и браузър базирани типове.

2. Хостван софтуер за кол център

Хостваните решения за телефонни разговори се разполагат извън площадката; на доставчика или на хоствана от трета страна сайт, вместо в помещенията на клиента. Доставчикът поддържа и осъществява достъп до него чрез мрежова връзка. Този тип софтуер обикновено е по-евтино от локалните решения. Те обаче също така изискват предварителна инвестиция, така че да са по-скъпи от системите, базирани на облака и браузър. Хостването на софтуера на центъра за обаждания изисква надстройване с всяка нова версия.

3. Софтуер за кол центрове, базиран в облака

Облачно базираните телефонни системи се хостват онлайн. Обикновено се осъществява достъп чрез приложение, инсталирано на компютър или мобилно устройство чрез интернет. Данните се съхраняват в облака на сървърите, които принадлежат на доставчика или на трети страни. Те могат да бъдат осребрявани, което позволява на потребителите да имат достъп до него офлайн. Облачно-базираните решения са; се управляват от доставчика на услуги, бързото внедряване, включването на минимални авансово инвестиции и не изискват ИТ персонал да я поддържа. Този тип софтуер предлага по-добра защита на данните, поверителност и време на работа в сравнение с локалните и хоствани инструменти. Освен това можете лесно да го интегрирате с други бизнес приложения.

4. Софтуер за кол център, базиран на браузъра

Браузър-базираните кол център софтуер е подобен на облачно-базиран софтуер. Основната разлика между тях е, че; тя може да бъде достъпна чрез интернет браузъра, а не чрез инсталирано приложение. Доставчиците на софтуерни услуги, базирани в облака, често предоставят версия на браузъра на приложението си, за удобство на потребителите. Това са най-рентабилните решения и са и най-лесните за изпълнение и мащабиране.

Какво представлява виртуален телефонен център?

Софтуерът за виртуални центрове за обаждания все повече се приема от много фирми от различни индустрии. Той се хоства в облака и работи чрез гласов интернет протокол (VOIP). Софтуерът на виртуалния център за обаждания използва мрежа за данни, за да осъществи телефонно обаждане, а не традиционна телефонна линия. Софтуерът позволява на агентите да управляват клиентските обаждания от различни географски местоположения; за разлика от това, че централното местоположение е на едно място, като много често работят от дома. Освен това, софтуерът за виртуален център за обаждания обикновено носи същия набор от функции като обикновения софтуер за call center.

Открийте сами

LiveAgent е цялостно решение за помощно бюро, което събира всички взаимодействия на клиентите в една платформа. Системата включва кол център, клиентски портал, чат на живо, интеграции социални медии, система за билети и др. Ако искате да научите повече, вижте видеото по-долу за повече информация.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как можете да намалите оперативните разходи?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Със софтуер, базиран на облака кол център, можете да настроите и управлявате вашия кол център с малко инвестиции. Той не изисква специализиран хардуер и способни ИТ специалисти да го управляват вече. Тъй като доставчикът използва своите сървъри, софтуер и ИТ екип, софтуерните решения за call center, хоствани в облака, могат да ви помогнат да намалите оперативните разходи.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво представлява локалния телефонен център?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “”Answer”, “text”: “С локалните кол център софтуерни системи, софтуер, хардуер и свързана инфраструктура се инсталират във вашия офис. Надстроени и поддържани от вашия ИТ екип. По този начин, вие поддържате контрол върху всички интегрирани системи и данни.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво представлява виртуален телефонен център?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “”Answer”, “text”: “Виртуален call център софтуер се хоства в облака и работи чрез Гласов Интернет протокол (VOIP). Освен това, тя използва мрежа за данни, за да проведе телефонно обаждане, а не традиционна телефонна линия.” } }] }
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо