Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Какво е софтуер за чат на живо?

Какво е софтуер за чат на живо?

Софтуерът за чат на живо е система, която позволява мигновеното клиентско обслужване. Как? Консуматорите може просто да кликнат на бутона за чат на живо, обикновено поставено в долния десен ъгъл на уебсайта и да получат помощ в реално време. Бизнесът може да използва чат на живо; да обслужва съществуващи клиенти, да взаимодейства с потенциални клиенти, да инициира разговори с посетители, които посещават сайта за пръв път като активно ги подканват към чат.

LiveAgent Live Chat Demo

История на софтуера за обслужване на чат на живо

С възхода на Интернет, бизнесите преминаха през няколко значителни промени за да напреднат с технологиите и растящите изисквания на консуматорите. Тъй като клиентското обслужване трябваше да се развива в съответствие, бизнес онлайн чатът за бизнесите се прероди в нов канал за обслужване. В следствие на това, като се позволи на консуматорите да достигнат до компаниите директно и да избегнат неудобството на телефона (изчакване на задържане, прекъснати обаждания и т.н).

Някои от първите доставчици на софтуер за чат на живо се появяват в началото на 2000. Първите доставчици предлагаха базисната лице-в-лице платформа за чат на живо. Тази концепция, все пак, беше много бавна да си спечели внимание сред компаниите, защото беше считана в общ план като необходима и като инвестиция, която не си струва. В допълнение към това, повечето консуматори все още не можеха да отвикнат от това да вдигнат телефона и да получат отговор на техните въпроси и да им се разрешат запитванията.

През последните години, популярността на софтуер за обслужване с чат на живо се увеличи, тъй като модерните системи за чат на живо станаха по изтънчени и включват повече напреднали функции. Следователно, това не е повече опция, тъй като повечето консуматори предпочитат да купуват онлайн услуги и да изискват обслужване в движение. В резултат на това, световният пазар за софтуер за чат на живо е оценяван на 590 $ милиона през 2016. Още повече, той е проектиран да достигне 997 $ милиона през 2013, с комбиниран темп на растеж от 7.5% ( Доклад за проучване на общите пазари)

Кои индустрии използват най- много чата на живо?

  • Търговия на дребно и електронна търговия
  • Пътуване и хотелиерство
  • IT и консултации
  • Телекомуникация и фармация
Какво-е-софтуер-за-чат-на-живо

Ключови статистики за обслужване с чат на живо

  • 44% от онлайн консуматорите споделят, че получаването на отговор на въпросите им в реално време по време на онлайн покупката е една от най- важните характеристики, които уебсайтът може да предложи. (Forrester проучване)
  • 63% от клиентите са склонни да се върнат на уебсайт, който предлага чат на живо. (Forrester проучване)
  • 60% на потребителите на възраст между 18 – 34 редовно използват на чат на живо за клиентско обслужване. (Доклад на Microsoft за световното обслужване на клиенти)
  • 53% от клиентите биха предпочели да използват онлайн чат преди да се обадят на компания за обслужване. (Harris проучване)
  • 63% от хората, родени в края на 20-ти век предпочитат да получат отговор на техните основни въпроси по отношение на клиентското обслужване по чат спрямо традиционните канали. (Софтуер съвет)
  • Чатът на живо държи най- високо ниво за удовлетвореност пред другите канали за клиентско обслужване със 73%, в сравнение с 61% за имейл и 44% за телефон.(eConsultancy)

Кои са основните характеристики за софтуера за чат на живо?

Някои от съществените характеристики на софтуер за чат на живо включват;

  • Характеристикатапроактивен чат позволява на агентите да инициират разговори с уебсайт посетителите и предлагат мигновена помощ.
Уебсайт мониторинг-общ преглед на чата
  • Характеристикатачат разпределение прехвърля чатовете на свободните оператори или автоматично пренасочва клиентите към агентите, които са имали предишни разговори с тях.
  • Консервираните съобщения гарантират на агентите по обслужването ускоряването на времето за отговор, като използват предварително зададени части от текст за най- често задаваните въпроси.
  • Прехвърляне на файл характеристиката гарантира споделянето на файловете между операторите за чат на живо и уебсайт посетителите.
  • Офлайн формите позволяват на посетителите да изпращат съобщения чрез форма за контакт, дори и когато чат операторите не са онлайн.
  • Характеристиката анкета след чат Ви позволява да получавате клиентска обратна връзка и да измервате клиентското удовлетворение като им позволявате да оценяват разговорите с чат на живо.

Основни фактори, които да се вземат под внимание, когато избирате доставчик на софтуер за чат на живо

С множеството доставчици на чат на живо, достъпни на пазара, може да се окаже предизвикателство да направите своя избор. Ето и най- критичните фактори, които да вземете под внимание, когато избирате чат доставчик;

Базирани в облак- спрямо самостоятелно хоствани

Самостоятелно хостваният софтуер е хостван от техническата инфраструктура на организацията. Въпреки това, хостваният в облак софтуер пребивава в сървъри на трета страна и има регулярни обновявания, достъпност от всякъде, безопасност, бекъп на данни и 24/7 обслужване. Някои доставчици предлагат и двете опции.

Интеграция на софтуер на трета страна

Това модерно решение за чат на живо Ви позволява да интегрирате приложения на трети страни, като социални медии, електронна търговия, имейл маркетинг, CRM, и CMS инструменти, които може да бъдат от критично значение за бизнеса.

Лесно присъединяване и персонализация

Лесната инсталация и лесният за употреба интерфейс и обхвата от достъпни опции за персонализация са съществени фактори преди покупката на софтуер за чат на живо. Уверете се , че сте разгледали езиците за персонализация, стилове, шрифтове и цветове на чат уиджетите.

Безопасност

Притежаването на безопасен чат на живо е от съществено значение. Следователно, криптираната връзка, защитната стена на доставчика, планът за бекъп на данни и политиката за поверителност са някои от факторите за безопасност от основно значение, които да се запитат, когато се проучват чат доставчиците.

Мобилно обслужване

В днешно време, голям брой от консуматорите имат достъп до уебсайтове от техните смартфони. Следователно, притежанието на достъпен чат инструмент за всички платформи и мобилни устройства е от необходимост, особено за бизнеса с електронна търговия.

Разширени характеристики

Притежанието на основните чат характеристики, обикновено е достатъчно за малките бизнеси, големите организации се нуждаят от по- разширени характеристики за софтуер за чат на живо. Повечето доставчици предлагат безплатни пробни периоди, които им позволяват да тестват всички чат характеристики на живо.

Открийте сами

LiveAgent е обширно хелп деск решение, което позволява на Вашите агенти да се справят ефективно с клиентските запитвания от един интерфейс. Системата включва тикетинг, чат на живо, кол център, клиентски портал, база знания, форум, интеграции в социалните медии и повече. Ако искате да научите повече, разгледайте видео клиповете по- долу.

LiveAgent Product Tour

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Кои индустрии използват най- много чата на живо?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Чатът на живо се използва в днешно време в много различни индустрии. Въпреки това, използва се най- вече в търговията на дребно, електроната търговия, пътешествията и хотелиерството, IT и телекомуникационните индустрии.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кои са основните характеристики на софтуера за чат на живо?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Основните характеристики за софтуера за чат на живо включват проактивен чат, чат разпределение, консервирани съобщения, прехвърляне на файлове, офлайн формуляри, анкети след чатове и наблюдение на трафика в реално време.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо Вашата компания инвестира в правилния софтуер за чат на живо?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Според проучванията на Forrester 44% от онлайн консуматорите споделят, че ако на въпросите им е отговорено от лице на живо, по време на онлайн покупката; то това е една от най- важните характеристики, които уебсайтът може да предложи.” } }] }

Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо