Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Академия
  • Как да изберем тикетинг система- списък

Как да изберем тикетинг система- списък

Има широк спектър от различни тикетинг софтуер инструменти, достъпни на пазара. Следователно, изборът на правилния за Вашия бизнес може да бъде натоварваща, предизвикателна и отнемаща време задача. Без значение, дали се борите с лошо решение или едва сега започвате да търсите опции и да преценявате платформи; Вие сте в състояние да сте хост на доставчици, твърдящи, че техният продукт е по- добър от този на конкурентите. Извършването на информиран избор започва още преди сравняването на списъка с характеристиките. По- долу е описано в 8-стъпки, списъкът на тикетинг системата за да се избере най- подходящата система за управление на тикети за Вашия бизнес.

8 стъпки за избор на правилния тикетинг софтуер за Вашия бизнес

1. Определяне на нуждите на Вашия екип обслужване

Вашият екип по обслужването е този, който ще използва постоянно тикетинг системата и ще разчита силно на нея. Следователно, като първа стъпка, може да искате да говорите с членовете на Вашия екип и да съберете коментари. Например, проблеми с които се сблъскват за момента и какво тикетинг решение предпочитат. Следователно, опростяването на тяхната дневна рутина и повишаването на продуктивността.

2. Обмисляне на нуждите на клиента

Докато Вашето основно притеснение ще бъде намирането на инструмент за тикетинг софтуер, който увеличава до максимум ефективността на Вашия екип по обслужването; ще искате също така да определите, кое решение ще позволи предоставянето на безпогрешно и последователно преживяване на клиентското обслужване. Мислете за идеалното взаимодействие на клиентското обслужване. Какво е настоящото преживяване от услугата през призмата на клиента? Кои характеристики и функции на тикетинг системата могат да помогнат на Вашия екип за подобряването на клиентското преживяване?

3. Решаване за бюджета за Вашата тикетинг система

Много малки бизнеси игнорират тикетинг софтуера, като считат, че не могат да си го позволят. Въпреки това, определени тикетинг инструменти се целят към големите предприятия и имат по- високи планове за абонамент. Има също така много други, които са страхотни за малкия и среден бизнес и са на много по- разумна цена. Ако разходите са критичен фактор за Вашата организация; определете бюджет и проучете опциите, които отговарят на лимита на Вашия бюджет. Ако инструментът не предлага това, от което се нуждаете, преминете към преценяването на следващия.

4. Изберете правилния вид тикетинг софтуер

Мислете за вид тикетинг софтуер, който е най-подходящ за размера и нуждите на Вашия бизнес. Ето ги и видовете тикетинг системи; базирани в облак и уеббазирани (SaaS) решения, които принципно пасват по- добре на малките и средни бизнеси, тъй като са по- лесни за инсталиране и употреба, предлагат страхотна възможност за мащабиране и гъвкавост, могат се внедряват с по- ниски разходи, не е необходимо да бъдат инсталирани на собствен сървър и не изискват вътрешна IT експертиза, която да ги управлява. Докато за офис помещенията, предприятията се предпочитат и системите с отворен код от по-големите организации, които искат да упражняват пълен контрол върху безопасността на данните и поверителността на информацията, тъй като тези решения се хостват на местно ниво от сървър, собственост на клиента. Те изискват повече разходи и са по- трудни за прилагане.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

5. Определете, от какви функции се нуждаете

Създайте списък от съществени (задължителни) и не дотам съществени (препоръчителни) характеристики. Следователно, можете да стесните Вашия избор на софтуер доставчици и да го използвате, когато сравнявате различни инструменти. Ако се сблъсквате с проблеми при съставянето на списъка, помолете Вашия екип клиентско обслужване да напише всички характеристики, които му идват наум и които считат че биха му били от полза. След това ги поставете в една от двете колони за да направите правилния списък с характеристика на тикетинг системата:

Ако предлагате множество опции за клиентско обслужване, възможността на инструмента да консолидира всички входящи заявки от множество канали в една единствена централизирана входяща кутия трябва се намират над всички задължителни характеристики.

Възможностите за автоматизация са също така от съществено значение за стабилната тикет мениджмънт система. Това гарантира, че тикетите винаги са направлявани към правилните агенти, което гарантира бързото и ефикасно разрешаване.

Характеристики за сътрудничество, тагване, консервирани съобщения, SLA мениджмънт, докладване, анализите могат да бъдат също така критични към Вашия екип клиентско обслужване. Други важни фактори, които следва да се вземат под внимание, наред със селекцията на характеристиките са лекотата на внедряването и използването, възможности за персонализиране, безопасност и поверителност на данните, достъпност на инструмента за обслужване.

6. Обръщане на вниманието към мащабирането и опции за интеграция

Когато преценявате опциите, обръщайте внимание на възможността за мащабиране на инструментите. Може ли да се разрасне с Вашия бизнес, така че да преминете към по- висок абонаментен план? Това е също така от съществено значение за гарантирането на решението за тикет управление, което се интегрира добре със софтуер инструментите, които използвате в организацията. Като електронна търговия или системи за обработка на плащане, софтуер за управление на клиентските връзки, онлайн анализи и други.

7. Кратък списък и тест драйв за потенциалните доставчици

Направете кратък списък на потенциалните доставчици натикетинг софтуери, които отговарят на желания от Вас набор от задължителни характеристики и оферти за ценови планове, които отговарят на Вашия бюджет. След като вече един път имате няколко опции, от които да опитате регистрирайте се за безплатния пробен период за да тествате всяко едно решение. Следователно, можете да видите, кое отговаря най- добре на Вашите изисквания. Вземете под внимание, че някои от доставчиците не предоставят безплатен достъп до всички характеристики, които са достъпни с инструмент. Въвличане на Вашия екип клиентско обслужване за да се тества всяка тикетинг система. Най- доброто решение ще бъде това, което е лесно за вземане и за работа. 

8. Вижте, какво другите потребители казват за инструмента

Тестването чрез пробните периоди е наистина от полза. Въпреки това, Вие няма да сте в състояние да използвате инструмента по същия начин, когато обработвате действителните клиентски запитвания в пълния им обем. Следователно, за да имате по- пълна картина; има смисъл допълнително да се проверят потребителските прегледи (на уебстраници като Capterra or G2Crowd). По този начин, можете да видите, как клиентите от различните тикетинг системи; говорят за техния опит и на какво се наслаждават и не харесват в софтуера, който използват. Наред с рецензиите с най- високи оценки, уверете се, че също така виждате и отрицателните (ако има такива). Следователно, можете да разберете, къде инструментите не са достатъчни и какви с какви потенциални запитвания може да се сблъскате.

Вземането на правилното решение за тикет управление е страхотна инвестиция във Вашия екип по обслужването, Вашите клиенти и в крайна сметка Вашата компания. Бъдете задълбочени и внимателно обмисляйте инструменти за тикетинг софтуер и избор на тези, които най- добре ще паснат на Вашата организация; Вие ще насочите Вашия екип към успеха и ще подобрите преживяването от обслужването за Вашите клиенти.

Разберете сами

Знанието е важно, но само ако се приложи на практика. Тествайте всичко, което сте научили в нашата академия в рамките на LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Кои са предимствата на тикетинга?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Предимствата на тикетинга включват гладък работен поток от страна на агентите, по-бързо време за отговор, по- малки разходи, по- високи доходи, клиентското удовлетворение и запазването на клиентите.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как работи тикетинг системата?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Тикетинг системата позволява на Вашите агенти да получават клиентски запитвания от множество канали. Като имейли, обаждания, чат на живо, форум или социални медии. Когато един клиент се свърже с Вашата компания през тези канали, автоматично ще бъде създаден тикет и показан в рамките на универсална входяща кутия, където Вашите агенти ще могат да го отговарят.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво, ако не сте щастливи с тикетинг софтуера след като го купите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Много професионални софтуери идват с пробни периоди, които ще Ви дадат възможността да тествате всички функции предварително. LiveAgent предоставя също така 14-дневен безплатен пробен период на всички наши абонаменти. ” } }] }
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо